וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מאצ'אס באתונה?

שגיא ניר

8.7.2006 / 13:07

הגארד של ההורנטס סיכם באולימפיאקוס, וכעת ימתין לשיחרור מקבוצתו. דיקודיס בפאו. פנר תחליף את אולקר ביורוליג, שאמור להתרחב

התקשורת היוונית מדווחת כי אוליפיאקוס, קבוצתו של פיני גרשון, הגיעה לסיכום עם ארווידאס מצ'יאוסקאס הליטאי. על פי הדיווח, סיכם מאצ'אס לשתי עונות בהן הוא צפוי להרויח כ-2.2 מיליון יורו לעונה. כעת, יאלץ השחקן להמתין ל-12 ביולי, אז יפתח שוק השחקנים ב-NBA. רק אז תוכל הקבוצה היוונית לנהל משא ומתן עם קבוצתו של מאצ'אס, ניו אורלינס הורנטס, על שיחרורו.

מאצ'יאוסקאס (26, 192), הגארד המסופסל של ההורנטס, בדק במהלך השבועות האחרונים אפשרות לחזור לאירופה ולוותר על החוזה בו הוא מחזיק לעונה נוספת בקבוצה. ביוון נשמעו דיווחים כאילו הוא ניהל מגעים גם עם היריבה העירונית של אולימפיאקוס, פנאתינייקוס. מאצ'אס שיחק בעונה האחרונה ב-19 משחקים בלבד בהם קלע 2.5 נקודות בממוצע.

דיקודיס בפאו, גיגלי בבנטון

הפורוורד היווני דימוס דיקודיס (29, 207) חתם בפנאתינייקוס על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. דיקודיס דיחק בעונה שעברה בולנסיה הספרדית, וקודם לכן בצסק"א מוסקבה, ולאריסה וא.א.ק אתונה.

אולימפיה לובליאנה הסלובנית החתימה את הפיני טימו ראניקו לשנתיים נוספות. ראניקו (25, 198) היה בורג משמעותי בדאבל של הקבוצה בעונה שעברה, וב-14 משחקי יורוליג קלע 12.7 נקודות ומסר 3 אסיסטים בממוצע.

בנטון טרוויזו של דיוויד בלאט, שאיבדה תוך פחות משבוע את אנדראה ברניאני שהלך ל-NBA וראמונאס שישקאוסקאס שחתם בפנאתינייקוס, צירפה לשורותיה את אנג'לו גיגלי (23, 208). גיגלי, ששיחק ברג'יו אמיליה האיטלקית בה קלע 8.8 נקודות ב-13משחקים ביול"ב קאפ, אמור לקחת חלק בסגל הנבחרת האיטלקית באליפות העולם ביפן.

אושרה התכנית להרחבת היורוליג והיול"ב קאפ

היול"ב עורך בסוף השבוע כנס בברצלונה, כשאחת ההחלטות שהתקבלו בו היא תחילת העבודה על הרחבת שני המפעלים הבכירים שלו, היורוליג והיול"ב קאפ בעונת 2007/8. ביול"ב מתכוונים לפעול תוך שיתוף פעולה עם פיב"א, שמאז הקמת יול"ב הפכו המפעלים שהוא מארגן לקבוצות לשוליים יותר.

בכנס נקבע עוד כי הגרלת הבתים ליורוליג תערך ב-14 בספטמבר באתונה, וכי המפעל יפתח במשחק ב-23 באוקטובר. פרנבחצ'ה, שירשה כמה משחקניה של האלופה אולקר שפורקה, תחליף אותה גם ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully