וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגאן באטלנטה חוגג

גיל קדרון

7.7.2006 / 17:59

סכסוך הבעלים בהוקס והת'ארשרס מה-NHL מונע מהם להציע חוזים ארוכים משנה. בארניאני פתח ברגל ימין, צעירי הניקס נגד בראון

סכסוך בקבוצת הבעלים של ההוקס (שגם מחזיקים בבעלות הת'ראשרס מה-NHL) פוגע קשות בהכנות של הקבוצה. כזכור, הכל החל עם הטרייד שהביא את ג'ו ג'ונסון העירה, במחיר שנראה לאחד מהבעלים, סטיב בלקין, גבוה מדי. שאר הבעלים ניסו להדיח את בלקין מהמועדון, והוא בתורו הגיש עתירה לבית המשפט כדי להדיח אותם, ושופט במדינת מרילנד קבע כי הוא יכול לקנות את חלקם בעוגה.

על ההחלטה הזו מתנהל בימים אלו ערעור, ואתמול (חמישי) קבע השופט אריק ג'ונסון כי עד שהסכסוך ייושב לא תוכל אטלנטה להחתים שחקן חופשי על חוזה ארוך משנה אחת בלבד. היוצאים מן הכלל הם עסקאות על בחירות דראפט עתידיות, כמו גם חוזים שכבר נחתמו, כמו זה של ספידי קלקסטון ל-4 עונות.

בארניאני פותח ברגל ימין

הבחירה הראשונה בדראפט 2006, אנדראה בארניאני מבנטון טרביזו של דייויד בלאט, פתח טוב את היום הראשון בליגת הקיץ בלאס וגאס, עם 20 נקודות ב-7 מ-11 מהשדה. האיטלקי נראה רגוע ובטוח, הלך לטבעת בלי בעיה, וגם זרק ללא פחד מאחורי הקשת. 16 מהנקודות הגיעו כבר במחצית הראשונה.

"הוא לא ביישן", אמר נשיא הראפטורס בריאן קולאנג'לו, שנראה גאה ומרוצה הצעיר שבחר. "הרושם הראשוני הוא טוב. הרבה חבר'ה מה-NBA שיושבים כאן באו ואמרו לי דברים טובים עליו".

סמאקי ווקר, שרוצה להצטרף אל טורונטו, וזכה לשחק לצידו של דירק נוביצקי בימיו הראשונים הדאלאס, השווה בין השניים. "יש הרבה נקודות דמיון", אמר ווקר. "אבל בארניאני מרגיש הרבה יותר בנוח להוריד את הכדור לרצפה, בהשוואה לנוביצקי של תחילת הקריירה. הוא הולך גם לשמאל וגם לימין בלי בעיה".

בכל מקרה, לא כדאי להתלהב יתר על המידה בהתחשב בכך שמדובר ביום הראשון בלבד של ליגת הקיץ, מקום בו לא משחקים שחקני NBA מבוססים ובעלי ניסיון. השחקן המצטיין של היום הראשון היה מארטל וובסטר מפורטלנד, שכבר סיים את עונת הרוקי שלו. גם הרוקי של יוסטון, סטיב נובאק, נתן הצגה.

בניו יורק לא שוכחים את בראון

עכשיו, כשלארי בראון נמצא רחוק ולא יכול יותר להחזיר, צעירי הניו יורק ניקס מרגישים שהם יכולים לשחרר לחץ שהצטבר אצלם שנה שלמה בה שיחקו תחת המאמן המודח. בזמן שהבעלים ג'יימס דולן והנשיא איזיאה תומאס דאגו לפטר את הקואץ', אסור היה לשחקנים לדבר. בהזדמנות הראשונה שניתנה להם הם לא התביישו לשלוח חיצים.

"קואץ' בראון הוא כל כך אולד סקול", אמר הרכז נייט רובינסון. "הוא רוצה שהדברים ייעשו בצורה מסוימת, ולא נותן לקהל להיכנס למשחק. איזיאה רוצה שכולם יהנו. בהתחלה בראון ניסה לקחת ממני את הכיף שהכדורסל, כשלא הרשה לי לעשות הרבה דברים. באותו הזמן היו כמה חבר'ה שנשארו לצידי ואמרו לי לא לשנות את השחקן שאני, כי זה מה שהביא אותי לאן שאני".

רובינסון, כזכור, היה אחד משלושה רוקיז בסגל שהראו ניצוצות, אבל לא קיבלו זמן משחק יציב שאיפשר להם להתקדם. "לקראת סוף העונה היה בלגאן, כשפעם שיחקנו ופעם לא", אמר רוקי אחר, הפורוורד דייויד לי, שנכנס ויצא מהחמישייה לאורך העונה. "אמרתי לעצמי שכשאני עולה לפרקט פשוט לנסות ולנצל את ההזדמנות, כי פשוט לא הבנתי מה קורה. לא שאלתי יותר מדי שאלות. לא הבנתי כלום, וזה הרבה יותר קל לשחק כשיודעים מה מצפים ממך".

צ'נינג פריי, שהיה משחקני השנה הטובים ביותר אשתקד אמר כי העונה שעברה הייתה "קרקס ענק", שתומאס משתמש יותר ב"חיזוקים חיוביים", מאז נכנס לתפקיד המאמן.

ומה יש לבראון להגיד? "אני לא רוצה להיכנס לזה, אלא רק להמשיך בחיים שלי".


חדשות נוספות:

* רון ארטסט הבטיח שישחק במדי סקרמנטו בליגת הקיץ, מקום שבו רגלו של אולסטאר מעולם לא דרכה. ג'ו מאלוף, אחד משני הבעלים, מתלהב: "בכל פעם שיש לי הזדמנות לראות אותו משחק, אני מרוצה. אם הוא לא ישחק כאן, זה יהיה בשכונה. אני מעדיף שיעזה זאת איתנו".

* מייק ג'יימס קרוב לחזרה ליוסטון, שם שיחק בעבר ומחזיק גם כיום בית. כזכור, הוא נשלח בטרייד לטורונטו בקיץ שעבר בתמורה לרייפר אלסטון, והפתיע עם ממוצעים גבוהים של 20 נקודות ו-5 אסיסטים. זה לא הרשים את ההנהלה החדשה של הראפטורס, שלא רוצה לשלם לו את הסכומים אותם הוא מבקש, וכבר השיגה לו מחליף - טי ג'יי פורד מהבאקס, שהגיע בטרייד בתמורה לצ'רלי וילנואבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully