וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסה מתקרב למארסיי

7.7.2006 / 17:08

חלוץ ליברפול צפוי לעבור לשנת השאלה במועדון הצרפתי. אואן לא יחזור לפני חג המולד, ובניוקאסל מעוניינים בוואן ניסטלרוי


ג'יבריל סיסה "כבר מגדיר את עצמו שחקן של אולימפיק מארסיי", כך טוען יו"ר הקבוצה פופ דיוף. דיוף, טוען כי הוא נמצא בקשר יומיומי עם סיסה ועם ליברפול, שמתעתדת להשאיל את החלוץ לעונה אחת.

הצרפתי בן ה-24 קיבל מהמאמן רפא בניטז מסר ברור שאין לו עתיד באנפילד, מה שגרם לחלוץ - שפיספס את המונדיאל האחרון בגלל שבר ברגל ימים ספורים לפני הטורניר - לתקוף את הגישה של הספרדי של ליברפול. השחקן צופה שיהיה כשיר לכדורגל כבר באוקטובר.

* מייקל אואן, שנפצע בברכו דקה לתוך משחקה של נבחרת אנגליה מול שבדיה, צפוי לחכות שמונה שבועות כדי לעבור ניתוח נוסף שנחוץ לו בדרך להחלמה. ניוקאסל מחפשת חלוץ שיחליף את אואן בהרכב, מכיוון שהאחרון לא אמור לחזור לפני חג המולד. אחד האנשים שנמצאים על הכוונת בסנט ג'יימס פארק הוא רוד ואן ניסטלרוי, שלא ממש מסתדר בימים אלו עם מאמנו במנצ'סטר יונייטד, סיר אלכס פרגוסון.

* אם בוואן ניסטלרוי ופרגוסון עסקינן, אז נספר לכם שהמאמן הסקוטי ציין כי הוא מצפה לראות את החלוץ ההולנדי בתחילת האימונים של הקבוצה עבור אלו שחוזרים מגביע העולם - ב-24 ביולי. בוואן ניסטלרוי מעוניינות, מלבד ניוקאסל, גם באיירן מינכן, וטוטנהאם.

* וויגאן החתימה את החלוץ אמיל הסקי, אחרי שבירמינגהאם הסכימה לסכום העברה של 5.5 מיליון ליש"ט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully