וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין בסגל סיאטל לליגת הקיץ

שגיא ניר

7.7.2006 / 11:55

הקבוצה פירסמה את סגל השחקנים לסולט לייק סיטי, בו נכלל השחקן שבחרה במקום ה-53 בדראפט. "הוא צריך להראות לנו מה יש בו"

יותם הלפרין ישחק עם סיאטל בליגת הקיץ בסולט לייק סיטי, כך לפחות על פי סגל השחקנים שפירסמה הקבוצה. הלפרין, אותו בחרו הסוניקס במקום ה-53 בדראפט האחרון, יצטרף לבחירה במקום העשירי, הסנטר הסנגלי מוחמד סאר סנה ולגארד דנהאם בראון (במקום ה-40) שיחד עם הפורוורד נואל פליקס וחבורת שחקנים חופשיים ינסו להשיג חוזה בקבוצה. במידה ואכן יסע להשתתף בליגת הקיץ, עשוי הלפרין להחמיץ את ימי ההכנה הראשונים של נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה.

גם אם ישתתף בליגת הקיץ במדי הסוניקס (ששמרו לו אגב את הגופיה מספר 22), עשוי ככל הנראה הלפרין לשחק העונה במכבי תל אביב. מי שלא צריך להיות לחוץ לגבי חוזה הוא סנה הסנגלי, שאמור לחתום בקרוב על חוזה לארבע שנים, כשבשנתיים הראשונות ירויח 3.3 מיליון דולר.

בתחילת השבוע הבא יפתחו אימני ההכנה של סיאטל סופרסוניקס לקראת ליגת הקיץ, שתערך בין ה-14 ל-21 ביולי. לסוניקס, אותם יאמן עוזר המאמן רלף לואיס, צפויים שישה משחקים, כשהראשון שבהם יהיה מול פילדלפיה ב-14 ביולי.

"שלוש בחירות הדראפט ונואל פליקס צריכים להראות לנו מה יש בהם", אמר המאמן בוב היל, אך לפי הערכות בארצות הברית לא צפויה סיאטל להחתים שחקנים נוספים לסגל, שמונה כבר 11 שחקנים עוד לפני החתמת סנה, וללא השחקנים החופשיים כריס ווילקוקס ומיקאל גלאבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully