וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבנל רוצה לחזור לבני יהודה

ניר איסקוב

6.7.2006 / 22:08

המגן-קשר בן ה-30, שחזר להפועל פ"ת אחרי 5 שנים, הביע את רצונו לשוב לשכונת התקווה. פ"ת סיימה ב-1:1 מול הפועל הרצליה

אלי אברבנל, שרק בקיץ האחרון חזר להפועל פ"ת, מעוניין לשוב לבני יהודה, שבמדיה שיחק בהצלחה בשלוש העונות האחרונות.

אברבנל בן ה-30, שחזר למלאבס אחרי 5 עונות בשדות זרים, אינו שבע רצון מהנעשה בקבוצת נעוריו, ובימים האחרונים התבטא בפני גורמים בבני יהודה כי שגה כשעזב את המועדון לטובת קבוצת נעוריו.

בבני יהודה הופתעו למשמע הדברים, והשיבו כי מאחר שהשחקן חתם על חוזה לשלוש העונות הקרובות במלאבס (מרוויח כ-80 אלף דולר לעונה נ.א.), בקשת השחרור צריכה לבוא ממנו, ורק אז אולי ראשי המועדון יוכלו להיכנס לתמונה. יש לציין כי אברבנל מחזיק בבעלותו חנות בגדים בשכונת התקווה, ומקיים מגע כמעט יומיומי עם אנשי בני יהודה.

אברבנל הכחיש את הדברים בפני וואלה! ספורט: "יש לי קשר חברי עם אנשי בני יהודה, בכל זאת שיחקתי שם שלוש שנים. אני רואה אותם כמעט כל יום בגלל החנות שלי בשכונה".

גם דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, שללה את הדברים: "הייתה לנו אתמול פגישה חברית עם אלי, שבכלל לא הייתה קשורה לנושא חזרתו. יש לו חוזה בפ"ת, והוא לא יחזור לבני יהודה".

הערב (חמישי) סיימה הפועל פ"ת בתיקו 1:1 משחק אימון בקיבוץ עינת מול הפועל הרצליה מהליגה הארצית. מוטי קקון הישווה את התוצאה בדקה ה-80 בבעיטת 11 מטר, לאחר יתרון של הרצליה מהמחצית הראשונה. המאמן אייל לחמן, שיתף את כל שחקני הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully