וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' חתם במכבי לשנתיים

הקרואטי חתם רשמית, אך יוכל להשתחרר ל-NBA עד ה-1 באוגוסט. דיווח בארה"ב: טורונטו אחרי פארקר, סוכנו לא הכחיש. גוט חוזר

סאגה מייגעת נוספת במכבי ת"א הגיעה לסיומה החיובי: ניקולה וויצ'יץ', סנטר הקבוצה בארבע השנים האחרונות, יישאר צהוב גם בשנתיים הבאות. וויצ'יץ', שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לריאל מדריד, פנאתינייקוס, ברצלונה וקבוצות עילית נוספות מרחבי היבשת, חתם רשמית על החוזה, אך יוכל להשתחרר ל-NBA ללא תמורה עד ה-1 באוגוסט. הודעה רשמית מטעם המועדון צפויה בימים הקרובים.

וויצ'יץ' ירוויח במכבי סכום עתק של כ-1.3 מיליון דולר בעונה, ולמעשה יהיה למיליונר השני בסה"כ בסגל של מכבי, יחד עם אנתוני פארקר. עפ"י ההסכם, גם בקיץ הבא יוכל וויצ'יץ' לנסות את מזלו ב-NBA, אך מכבי תהיה בעלת הזכויות עליו באירופה.

בעונה החולפת העמיד וויצ'יץ' ביורוליג ממוצעים של 11.9 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים ב-33 דקות, ונבחר בפעם השניה ברציפות לחמישיית העונה במפעל. בארבע העונות האחרונות זכה וויצ'יץ' עם מכבי בשני גביעי יורוליג, ארבע אליפויות מקומיות וארבעה גביעים, וביסס את מעמדו כאחד משחקני הפנים המובילים באירופה.

"פארקר שוקל לעבור ל-NBA"

אנתוני פארקר מחזיק בחמש הצעות קונקרטיות לפחות, מקבוצות NBA , כך לפי אתר "דראפט אקספרס" האמריקאי. האתר מדווח כי בעלת העניין הרב ביותר בפארקר היא טורונטו ראפטורס, אותה, כזכור, ניצח השחקן עם מכבי ת"א בעונה שעברה. גם אינדיאנה, קליבלנד, מיניסוטה ובוסטון הביעו עניין בפורוורד.

לטענת האתר, פארקר ידרוש חוזה שדומה בהיקפו לחוזהו של שאראס בפייסרס (12 מיליון דולר ל-3 שנים). מרקו תומאס, סוכנו של פארקר, מסר בתגובה כי "אנתוני שוקל לעבור ל- NBA בעונה הבאה", אך סירב להרחיב מעבר לכך.

פארקר, כידוע, מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי ת"א, ללא סעיף יציאה ל-NBA . גם דמי השחרור, אם וכאשר, אינם מעוגנים בחוזהו של פארקר, כך שמכבי יכולה לנקוב בכל סכום, גם כזה שעשוי להפיל כל עסקה פוטנציאלית. "יש לנו חוזה עם אנתוני גם לעונה הבאה", אמר לוואלה! ספורט רענן כץ, מבעלי מכבי ת"א. "מי שירצה אותו יצטרך לשלם לנו הרבה כסף".

דני גוט יהיה עוזר מאמן וסקאוט (יואב בורוביץ', "הארץ")

דני גוט אמור לסגור ביום ראשון עם יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, על הצטרפותו לצוות המקצועי, בתפקיד עוזר מאמן ואחראי על הסקאוטינג. גוט, ששימש כשמונה שנים בתפקיד הסקאוט במועדון (2004-1997), עבד בשנתיים האחרונות כעוזר מאמן בדינמו מוסקווה וב-בי.סי קייב.

עדכון ראשון: 6.7.06, 20:45
עדכון אחרון: 7.7.06, 08:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully