וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד פנטסיל בטענה לאונס

ניר איסקוב

6.7.2006 / 20:05

המתלוננת: יעל אור, שזכתה ב-61 אלף שקלים בתביעה אחרת שהגישה נגד מגן הפועל תל אביב. השחקן המריא לחופשה פרטית בגאנה

יעל אור, אוהדת הפועל ת"א שזכתה בסכום של 61 אלף שקלים בתביעה שהגישה נגד מגן הקבוצה ג'ון פנסטיל, התלוננה אתמול (רביעי) במשטרת גלילות נגד השחקן, על כך, שלדבריה, איים עליה וביצע בה "בעילה ללא הסכמה", כלומר אונס. פנטסיל עצמו כבר המריא אמש לחופשה פרטית בגאנה, חרף צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא נגדו, אחרי טיפול בנושא מצד פרקליטו.

אור כבר תבעה את פנטסיל בטענה שזה הוציא ממנה במרמה כ-20 אלף שקל, ואף שכנע אותה לטוס עמו לגאנה.

שופט בית משפט השלום פסק לזכותה סכום של 55 אלף שקל, שמאז פסק הדין האמיר ל-61 אלף שקל. עם מתן פסק הדין, עליו לא רשאי הגנאי לערער מאחר ש-45 הימים שניתנו לו לעשות כן כבר עברו, נפתח נגד המגן תיק במשרדי ההוצאה לפועל.

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אנחנו סומכים על משטרת ישראל שתטפל בנושא בצורה הטובה ביותר, ומצפים שתוצאות החקירה יפורסמו במהרה".

איראלה נחת

הקשר הפרגוואי פדרו איראלה נחת אחר הצהריים בארץ וייטול חלק באימון הקבוצה מחר. בלם הרכש הארגנטינאי, חאבייר פאאס, ינחת ביום שבת אחרי שלא הצליח לעלות על הטיסה שלו.

באימון הערב (חמישי) נטל חלק המגן הימני רמי חליס, הסבור כי הפערים הכספיים עימו ניתנים לגישור. היה זה אימונו הראשון של המגן, שחוזהו פג בקיץ האחרון.

בהפועל ת"א טוענים כי לפני שהצטרף למועדון הבטיח מאור פרץ כי יסדיר את נושא שחרורו ממ.ס. אשדוד, ועל כן בוולפסון לא מתרגשים מכוונת אשדוד לפנות בשבוע הקרוב לועדה למעמד השחקן על מנת לקבל דמי השבחה תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully