וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבחון מתקרב למכבי ת"א

ניר איסקוב

6.7.2006 / 16:22

עסקת העברתו של הקשר אמורה להיסגר, לאחר שיחה שתיערך בין רונן אלעד לאלי דריקס. הקשר ממשיך להחרים את אימוני הפועל פ"ת

עסקת העברתו של יוסי שבחון, מהפועל פ"ת למכבי ת"א, אמורה להיסגר עד יום ראשון.

חרף הצהרות גורמים בפ"ת כי הקשר לא ישוחרר, חלה התרככות בנושא ובשעות הקרובות עשויה להיערך שיחה טלפונית בין הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, השוהה בביתו שבארה"ב, לבין מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, בה השניים צפויים לסגור את הסוגיה באופן סופי. בכל מקרה, אלעד אמור לחזור ארצה בסוף השבוע, ולטפל בסוגייה.

על פי הערכות ישלמו הצהובים סכום של כ-450 אלף דולר תמורת הקשר בן ה-24, וקיימת אפשרות כי במסגרת העיסקה המגן סאלם אבו סיאם או הקשר לירן כהן יעשו דרכם למלאבס, כאשר האופציה הראשונה היא הסבירה יותר. במידה ואבו סיאם אכן יעבור לכחולים מפ"ת יקוזז הסכום, מסכום המכירה של שבחון, שיעמוד על כ-400 אלף דולר.

יש לציין כי שבחון מחרים את אימוני קבוצתו שנפתחו בתחילת השבוע. כמו כן הודיע השחקן על כוונתו להגיש תביעת בוררות כנגד הקבוצה. הקשר המוכשר, הביע לא פעם בעבר, את רצונו לשחק אך ורק במכבי ת"א לאחר שגורמים בקרית שלום הבטיחו לו לרשת את אבי נמני בדמות מנהיג הקבוצה.

הקבוצה הוציאה הודעת הכחשה באתרה הרשמי, בה נכתב: "מנכ"ל המועדון אלי דריקס מעוניין להבהיר כי מלבד שיחה אחת עם רונן אלעד שנערכה לפני כשבועיים, לא נערכו שיחות נוספות וגם לא מתוכננות כאלו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully