וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "ריאל מדריד הוא המועדון החשוב בעולם"

יניב בינו

6.7.2006 / 21:56

מאמנה הטרי של ריאל מדריד, יוצא בהצהרות ומבקש להשיב את הרוח והתשוקה שאבדה לקבוצה. הקבוצה מכחישה שרונאלדו זקוק לניתוח

ריאל מדריד יוצאת לדרך חדשה. לאחר שנה שכללה פיטורי מאמנים, התפטרות נשיא ועונה שהסתיימה ללא אף תואר, בחרו חברי המועדון נשיא חדש שכבר החל לפרוע את הבטחותיו. רמון קלדרון, שנבחר ביום ראשון האחרון, הספיק להחתים את המאמן האיטלקי, פאביו קאפלו.

קאפלו שאימן בעונה החולפת את יובנטוס והוביל אותה לזכייה באליפות איטליה התפטר לאחר שערוריית השיפוט הגדולה. המאמן בן ה-60, שחתם בריאל לשלוש שנים, וחוזר לקדנציה שנייה במועדון, התפנה לומר לאחר החתימה: "יש בי רצון להחזיר את הרוח והתשוקה שאבדה לקבוצה בשנים האחרונות. אני מצפה בכיליון עיניים להתחיל לעבוד בקבוצה. אני משוכנע שריאל מדריד זה המועדון החשוב ביותר בעולם". עוד הוסיף המאמן עטור התארים: "אנו חייבים לזכות בתארים וכדי לעשות כן עלינו לעבוד קשה".

הנשיא הנכנס, רמון קלדרון, הסביר כי אחת הסיבות המרכזיות להחתמתו של האיטלקי בקבוצה הייתה העובדה, כי בקדנציה הקודמת של המאמן במועדון הספרדי הוא החייה את רוחה לאחר שנים של אכזבות וכשלונות. בעונת 96/97, הוביל, כזכור, קאפלו את המועדון לאליפות ספרד לאחר שנים של שליטה קאטלונית. "עונת 96/97 חקוקה בזכרוני, לאחר שפאביו הוביל את המועדון שהיה מצוי במשבר, לזכייה בתואר הנכסף. הוא גם בנה את היסודות שהובילו את הקבוצה לזכייתה השביעית בעונת 97/98 בגביע אירופה".

עוד הצהיר קלדרון כי הוא לא יתערב בצד המקצועי וייתן למאמנו הטרי ולעוזרו פרדראג מיאטוביץ, ששיחק בעבר בריאל, יד חופשית מבלי שהוא או אחד מבכירי ההנהלה יתערבו בעבודתם.

הנשיא הנכנס, שהבטיח להביא את קאקא ורובן אם ייבחר, הוסיף: "הוא כאן כדי להשיב את בטחונם העצמי של השחקנים ולהחדיר בהם סדר ומשמעת. זוהי משימה קשה אך הוא מעולה בתחום הזה".

ריאל מכחישה שרונאלדו יעבור ניתוח

ריאל מדריד מכחישה שרונאלדו יעבור ניתוח בברכו, ואומרים כרופאיו בסך הכל הורו לנוח בגלל פציעה קלה.

ריאל גם הוציאה הודעה באתרה הרשמי בנושא: "רונאלדו חזר מהגביע העולמי עם כאבים בבירכו השמאלית, דבר שצריך בדיקות. לשחקן נאמר לנוח. רופאי הקבוצה נמצאים בקשר עם רופא נבחרת ברזיל. כרגע האפשרות של ניתוח לא עומדת על הפרק".

רופא נבחרת ברזיל, חוזה לואיס רונקו, נשמע אחרת: "עכשיו, אחרי שנגמר הגביע העולמי רונאלדו אמר לי שהוא ינצל את הפגרה כדי לעבור את הניתוח לו הוא זקוק. יש לו פציעה כבר 8 חודשים ומדי פעם הוא מתלונן על כאבים חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully