וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "הליך הפיטורים פגע בי"

6.7.2006 / 13:15

כמה ימים אחרי שקיבל הודעה על הפסקת עבודתו בהפועל ירושלים, ארז אדלשטיין שפך אש וגופרית כלפי המועדון בתכנית "עושים ספורט"

כמה ימים אחרי הולדת בנו הבכור ויממה בלבד אחרי מינויו של דן שמיר למאמנה של הפועל ירושלים, התפנה קודמו בתפקיד, ארז אדלשטיין, "לשפוך את צרותיו" בתכנית הרדיו "עושים ספורט" בגל"צ.

אדלשטיין התייחס לסיום עבודתו בהפועל ירושלים ואמר: "מאוד הופתעתי ברמה החברית, הלויאלית, הנתינה שלי למערכת, ברמה של המחויבות למערכת. ביום שאני מנתח דברים אחורה אין לי סיבה להיות מופתע, בכמה חודשים האחרונים יש פה רק שמועות וכותרות וכתבות, וניסיונות להתעסק בנושא אדלשטיין, התעסקו כל הזמן בי, כל הזמן חשבתי שאין לדיבורים חשיבות אך מסתבר שאין עשן בלי אש. התברר שהדברים באו מהמערכת אך אין לי עניין לירוק לבאר ששתיתי ממנה".

לאדלשטיין היו גם טענות לעיתוי בו קיבל את ההודעה על כך שהוא לא ממשיך בקבוצה, ביום שבו חגג ברית לבנו: "האמינות שלי לא מוטלת בספק. זכותם לא לחדש לי את החוזה, אך אם ביום רביעי האחרון דני קליין מבקש ממני לבוא לפגישה עם אהרון פוגל, סביר להניח שכשאני יוצא עם הבן מבית החולים זה לא הזמן לעשות את זה. אני נגד חוזים של שנתיים שלוש, במקום שלא רוצים אותי אני לא אהיה. הליך הפיטורים פגע בי, השיא הגיע ביום של הברית כאשר בשעה 3 אני מקבל הודעה כתובה שאמרו לי שההודעה הוצאה. הדברים הוצפו על ידי אנשי הפועל ירושלים".

אדלשטיין סיכם: "בשלושת החודשים האחרונים הייתה לי כל יום הזדמנות להיפגע אך אני לא רוצה להישמע כקוזאק נגזל. מאז 95' עברו בירושלים 7-8 מאמנים בכירים בארץ בקבוצה, הבעיה היא לא ארז אדלשטיין, שרון דרוקר, פיני גרשון, יורם חרוש או גדי קידר, אני לא רוצה להצביע מה הבעיה. זה כואב וחבל לי".

בנוגע לתוכניותיו לעתיד אמר אדלשטיין:" אני קצת בלי אנרגיות , מאוד פגוע. גם במישור החברי, האישי, המקצועי. אני התחלתי את העונה כעוזר מאמן נבחרת ישראל וכשהתפטרתי וויתרתי על נבחרת ישראל כצעד לויאלי לבלאט ומכל מיני ערכים שאני מונע מהם, ביקרו אותי. גם לפני ההצעה מירושלים היו לי הצעות מחו"ל אך אמרתי שאני מחויב לירושלים. אני לא בנוי כרגע לעשות את זה אני לא הבנאדם שישים את שמי בכותרות אני צריך להירגע, לנוח. הייתי 11 חודשים וחצי, 24 שעות ביממה סביב הקבוצה אני צריך למלא את המאגרים המנטאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully