וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שחקנים מושבתים במחנה של מכבי חיפה

רומן רוזנבלט

6.7.2006 / 23:58

אל קטן, רפאלוב וגזל החולים, הצטרפו גם מליקסון, הסובל ממתיחה בברך, וארבייטמן, שמחוזר על ידי אנדרלכט. סבן חתם בבוקרשט

קלמי סבן, מגנה של מכבי חיפה, חתם הערב (חמישי), על חוזה לשלוש שנים בסטיאווה בוקרשט הרומנית.

בהולנד, יממה אחרי המשחק הראשון וההפסד במחנה האימונים של מכבי חיפה מול לוקמוטיב סופיה בתוצאה 3:1, הצטרפו למצבת הנעדרים גם מאור מליקסון, שסובל ממתיחה בברך, ושלומי ארבייטמן, שחלה, לליאור רפאלוב, יניב קטן ורביד גזל, שחלו כבר ביום הראשון למחנה.

שני האחרונים מרגישים מעט טוב יותר. אייל משומר צפוי להגיע מחר (שישי) למחנה אימונים, כאשר במסגרת עסקה בין מכבי חיפה לבין הפועל כפ"ס, יגיע גיז'רמו ישראלביץ' לקבוצה מהשרון, אם כי תנאיו בכפ"ס טרם סוכמו.

היום ומחר תקיים הקבוצה אימונים, ובשבת עוד משחק אימון, הפעם מול גנק הבלגית. אין חדש בנוגע למתן האזרחות הישראלית לרוברטו קולאוטי, והעניין כמובן משפיע על עתידם של שני שחקנים בעיקר, שאבייר אנדרסון הברזילאי, שכבר מתאמן עם הקבוצה, וכמובן רביד גזל, שעשוי לעזוב במקרה ואנדרסון יחתום. מכבי נתניה מתעניינת בגזל.

אין חדש גם בנושא אריק בנאדו, שטרם קיבל תשובה מחיפה על מכתבו, וכמו כן לא נקבע תאריך לוועדת המשמעת שבפניה אמור לעמוד הקפטן.

אחרי ההתעניינות בשי בירוק, מתברר כי אנדרלכט הבלגית עוקבת גם אחרי החלוץ של מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן. סטיב דייויס, סקאוט של הקבוצה הגיע היום למחנה האימונים של חיפה כדי לעקוב אחרי השחקן. הסקאוט צפוי ככל הנראה הלגיע למספר אימונים על מנת לקבל רושם טוב יותר על השחקן, שראה עד עתה בעיקר בקלטות. דובר הקבוצה, רועי דניאל, מסר בתגובה על ההתעניינות הבלגית: "עד עתה לא נעשתה אלינו שום פניה בנוגע לשלומי ארבייטמן".

עדכון ראשון: 6.7 15:24
עדכון אחרון: 6.7 23:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully