וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה 0:2 את רעננה

רומן רוזנבלט

6.7.2006 / 19:03

פתחה את משחקי האימון ברגל ימין. שכטר וחיים כבשו. כריסטיאן גונזאלס סיכם בקבוצה ויהיה השחקן הרביעי שמגיע ממכבי ת"א

מכבי נתניה פתחה את משחקי האימון שלה עם ניצחון 0:2 על הפועל רעננה, במשחק שנערך במכון וינגייט. כ-200 אוהדים של נתניה ראו את איתי שכטר מעלה את הנתנייתים ליתרון בדקה ה-8. בדקה ה-40 הוכשל שכטר ברחבה ואופיר חיים חתם מהנקודה הלבנה. אלי גוטמן שיתף שחקנים רבים ובמחצית החליף את כל ההרכב.

אחרי משחק האימון הראשון הציג עוזר המאמן מרקו בלבול את התרשמותו: "זה היה משחק אימון ראשון ובסך הכל היה לא רע בשביל השלב הזה. יש עוד הרבה מה להשתפר הן גופנית והן טקטית. היו מהלכים טובים אבל יש עוד הרבה עבודה לעשות". לגבי השינוים הצפויים בסגל הרחב שיש בקבוצה, הוסיף: "הסגל הסופי יקבע לקראת היציאה למחנה האימונים, כרגע לא ישוחררו ולא יתווספו שחקנים נוספים". למרות דבריו של בלבול, בתום המשחק שוחררו אסי בוזגלו, קובי חסן, ורותם שמש.

אופיר חיים, כובש השער השני של נתניה אמר: "כיף לחזור ולשחק. יחסית לשלב הזה הקבוצה ואני נראינו בסדר, אבל יש עוד הרבה מה לשפר. יש רצון ומטיבציה וזה יגיע". לגבי הפציעה הקשה שעבר הסביר חיים: "בכל הקריירה שלי ככדורגלן מאז גיל 10 היתה לי פציעה אחת, אמנם קשה אבל כמעט כולם עוברים אותה. היא מאוחרי, אני מרגיש טוב ובטוח שאתן עונה טובה בקבוצה. יש פה הרבה שחקנים חדשים, הקבוצה חדשה, ואני מאמין שזה יצליח".

כשנשאל אודות ריבוי יוצאי מכבי תל אביב בקבוצה, ומה רואים בנתניה שלא ראו בקרית שלום אמר חיים: "אייל לקח לנתניה ממכבי תל אביב את מי שחשב שיכול לעזור לקבוצה. אני מאמין שנראה הבדל בין מה שלא עבד במכבי תל אביב למה שיעבוד במכבי נתניה".

לגבי החיפושים של נתניה אחר חלוץ זר וכיצד הדבר משפיע עליו אמר החלוץ: "אין לי שום בעיה עם תחרות, מאז ומתמיד התמודדתי עם זה ואני אעשה את הכל מבחינתי להראות שאני צריך להיות ב-11 הראשונים".

כריסטיאן גונזאלס מתקרב

בקבוצה הגיעו להבנות כספיות עם הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזלס, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. בקבוצה הבהירו כי עדיין אין החלטה סופית לגביו וייתכן ויבדקו אופציות נוספות לתפקיד בטרם יוחלט ללכת על גונזלס, בין היתר כי מדובר על משבצת של שחקן זר. במידה שגונזאלס יצטרף, הוא יהיה השחקן הרביעי שמגיע ממכבי תל אביב אחרי אופיר חיים, אבי סטרול ולירן שטראובר. על פי דובר הקבוצה, איציק גניש, לא מתנהלים מגעים עם מנור חסן בשלב זה.

אין חדש גם בעניינו של רביד גזל, שבו מעוניינים בקבוצה כבן זוג לקישור האחורי למזואה אנסומבו. כפי שפורסם, אם גזל ישיג שחרור ממכבי חיפה הוא עשוי לסגור בקבוצה, אולם בחיפה לא ממהרים לשחררו, עד אשר תתבהר התמונה לגבי אזרחותו של רוברטו קולאוטי, מה שיאפשר להחתים את שאבייר אנדרסון הברזילאי שמשחק על המשבצת של גזל.

יוסוף מוקפייר, הנבחן המרוקאי, שוחרר. ביום שבת הקרוב יגיע למבחנים בקבוצה החלוץ הסרבי פרדראג רנז'לוביץ', ששיחק בעונה שעברה בקבוצת אוביליץ' הסרבית, ובעבר שיחק שיחק בזניט סנט פטרסבורג, צסק"א מוסקבה.

עדכון ראשון: 6.7 12:26
עדכון אחרון: 6.7 19:03

עם הפנים לאוהד

במסגרת הידוק היחסים של הנהלת הקבוצה עם אוהדי הקבוצה, תחל בימים הקרובים פעילות ענפה לטובת האוהדים.

ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 תגיע קבוצת מכבי נתניה לקניון השרון למפגש עם אוהדיה. במהלך המפגש יגיעו הצוות המקצועי והשחקנים לקניון, יצטלמו עם אוהדים, יחתמו להם, ויעניקו הפתעות.

עוד קודם לכן, ביום שני הקרוב, תתקיים בין האוהדים שנרשמו למועדון החברים של מכבי נתניה, הגרלת שני כרטיסי הטיסה ושהות בת שלושה ימים במחנה האימון של הקבוצה. וכן יוגרלו שתי חולצות ושני כדורים חתומים על ידי שחקני הקבוצה.

לאור בקשת האוהדים נשקלת בחיוב בימים אלה פתיחת יציע מספר 5 (היציע מאחורי השער הדרומי). ראשי ארגון הקרייזי דיימונדס ביקשו לפתוח את היציע ולהפוך אותו ל"יציע אולטראס", כאשר הישיבה בו תתאפשר לכלל אוהדי נתניה. המועדון מתכנן להושיב ביציע זה גם את שחקני מחלקת הנוער על מנת להגביר ולהעמיק את הזיקה של שחקני מחלקת הנוער למועדון.

הנהלת נתניה גם אישרה לאוהדים לרכוש 4000 דגלים צהובים לקראת משחק הליגה הראשון מול מכבי חיפה. המימון יגיע מהכסף שהעמיד דניאל יאמר לאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully