וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין-ארדן מול מורסמו בגמר

6.7.2006 / 16:39

הבלגית ניצחה בדרבי את קלייסטרס 4:6, 6:7, ותפגוש את המדורגת ראשונה שגברה על שראפובה. נדאל בחצי, רם בחצי גמר המעורבים

ז'סטין הנין-ארדן רשמה היום (חמישי) ניצחון נוסף על קים קלייסטרס בדרבי הבלגי הידוע ועלתה ל-10:12 במאזן הפנימי בין השתיים. מה שחשוב יותר, הנין-ארדן עלתה לגמר טורניר ווימבלדון בפעם השנייה בתולדותיה, והיא תנסה לזכות ביום שבת הקרוב בתואר הגראנד סלאם היחיד שחסר לה.

למרות התחזיות, הנין-ארדן וקלייסטרס נהנו מעוד יום לונדוני נעים שעבד יותר לטובת הטניס, אבל פחות לטובת קלייסטרס, שגם היא לא זכתה מעולם בווימבלדון. הנין-ארדן פתחה את המשחק מצוין וניצחה במערכה הראשונה 4:6. בתחילת המערכה השנייה היא ביצעה לא מעט טעויות בלתי מחויבות וקלייסטרס ניצלה את זה כדי לשבור ולעלות ל-1:3. הנין שברה בחזרה בדרך ל-6:6 ושובר שוויון במערכה השניה. במצב הזה, הנין ארדן חבטה את האייס הראשון שלה במשחק כדי להשיג מיני ברייק ולעלות ל-2:4. קלייסטרס לא הצליחה לצאת מהמצב הזה והנין-ארדן ניצחה בסופו של דבר 4:7 בשובר השוויון ועלתה לגמר.

הנין ארדן תתמודד בגמר מול יריבה לא פחות קשה בדמותה של הצרפתיה אמילי מורסמו. המדורגת מספר 1 בעולם גברה על אלופת ווימבלדון מלפני שנתיים, מאריה שראפובה, 3:6, 6:3, 2:6.

מורסמו שלטה ברוב חלקי חצי הגמר הרביעי שלה ברציפות בטורניר, ויכלה לעשות לעצמה חיים קלים יותר, אלמלא "נתנה" לשראפובה לחזור למשחק ולנצח את המערכה השניה אחרי שהצרפתיה הובילה בה כבר 1:3. במערכה המכרעת היתה הצרפתיה חדה מאוד, למרות קולות חזרה למשחק שעשתה הרוסיה במשחקון הרביעי והחמישי. שראפובה עם הפסד חמישי בחצי גמר גראנד סלאם מאז הזכייה בווימבלדון ב-2004, מורסמו תפגוש את ארדן לשיחזור גמר אליפות אוסטרליה האחרון. במשחק ההוא פרשה הבלגית בגלל פציעה, הפעם יחכה לצרפתיה קרב עיקש עד הסוף.

נדאל השלים את תמונת חצי גמר הגברים

הגשם הלונדוני של תחילת חודש יולי התיר לשלוה ממשחקי רבע גמר הגברים להיות משוחקים אתמול, אולם ירקו ניימינן ורפאל נדאל, שעמדו יפה בתור, ראו איך המשחק שלהם נדחה להיום. הספרדי, שעשה התקדמות אדירה ביכולת המשחק שלו על משטח הדשא, לא התקשה לנצח את הפיני, המדורג 22 בטורניר, בצורה חלקה, אחרי שעתיים ורבע בדיוק. 3:6, 4:6, 4:6, הייתה התוצאה לזכות נדאל, שיפגוש בחצי הגמר את מרקוס בגדאטיס הקפריסאי.

צריך לזכור שההישג הטוב ביותר של נדאל עד השנה בווימבלדון היה העפלה לסיבוב השלישי (לפני שלוש שנים). מאז, העדיף הספרדי להעביר את הזמן בעונת הדשא בכמה שפחות נזקים ולהתכונן לעונת המגרשים הקשים. לאחרונה, הוא התקשה להתייחס ברצינות לשאלה אם יש לו את היכולת לזכות בטורניר ווימבלדון.

אחרי יום ארוך: רם וזבונרבה בחצי הגמר

אנדי רם, הנציג הישראלי האחרון בטורניר ווימבלדון, הצליח לעלות יחד עם בת זוגו, ורה זבונרבה, לחצי גמר טורניר הזוגות המעורבים, אחרי שני ניצחונות ביום מלא פעילות. במשחק הראשון גברו השניים על לא אחרת מאשר מרטינה נברטילובה, ששיתפה פעולה עם בן זוגה, מארק נואלס, 5:7, 1:6.

רם כבר התמודד בעבר מול נברטילובה. זה קרה בגמר הזוגות המעורבים בווימבלדון לפני שלוש שנים, אז רם ורוסיה אחרת, רדיונובה, הפסידו לנברטילובה ובופאתי ההודי.

עבור נברטילובה היה זה המשחק האחרון בווימבלדון. הטניסאית בת ה-49 זכתה ב-9 תארים על הדשא של לונדון. הראשון הגיע ב-1976, והתואר האחרון כאמור, במשחק הזוגות המעורבים מול אנדי רם ב-2003. לאורך הקריירה קטפה נברטילובה בסך הכל 18 תארי גראנד סלאם, וזכתה ב-167 טורנירים.

רם וזובנרבה לא זכו למנוחה. ועלו לשחק כעבור שעתיים במגרש המרכזי מול פרנטיסק צ'רמאק ואנה לנה גרונפלד. העייפות לא השפיעה עליהם, השניים נראו מצוין, וטיילו לניצחון 3:6, 4:6, שהעלה אותם לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully