וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: האינדונזיות לא מגיעות

6.7.2006 / 18:18

ישראל קיבלה מכתב רשמי מהתאחדות הטניס הבינלאומית. שר החוץ האינדונזי: "מפגש גהפדרציה מבוטל בגלל "סולידריות עם הסבל הפלשתיני"

התאחדות הטניס הבינלאומית (ה-ITF) הודיעה אחר הצהרים באופן רשמי לאיגוד הטניס הישראלי כי נבחרת אינדונזיה לא תגיע לישראל למפגש בגביע הפדרציה. בהודעה לא נכתבה הסיבה לאי הופעת הנבחרת אלא הודעה לקונית.

מנכ"ל האיגוד משה חביב: "הצטערתי מאוד לשמוע על אי הגעת הנבחרת, חבל שהן לא מגיעות כי סוף סוף יכולנו לראות את נבחרת ישראל הכוללת את שחר, אנה וציפי מול הקהל הישראלי במשחק בינלאומי רשמי לאחר עשר שנים".

איגוד הטניס יתבע את ההתאחדות האינדונזית, דרך ההתאחדות הבינלאומית, בגין כל ההוצאות עד היום של ארגון התחרות.

התפנית בסיפור התרחשה הבוקר. לאחר שאיגוד הטניס הישראלי כבר קיבל אתמול (רביעי) בצהריים הודעה רשמית מהתאחדות הטניס הבינלאומית (ITF) על כך שנבחרת אינדונזיה תגיע כמתוכנן לישראל למשחקי גביע הפדרציה שיתקיימו ב-15 וב-16 ביולי ברמת-השרון, הודיע היום (חמישי) דובר משרד החוץ של אינדונזיה, דסרה פרקאיה, כי האינדונזיות לא יגיעו לישראל.

הביטול יתבצע, לפי משרד החוץ האינדונזי, בעקבות ההסלמה במצב בשטחים ובעקבות כניסת צה"ל לעזה. פרקאיה מסר כי הנבחרת מאינדונזיה, המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, מסרבת להגיע לישראל כ"סולידריות עם העם הפלשתיני שסובל מהתוקפנות הישראלית, תוקפנות שכוללת את כליאתם של המנהיגים הפלשתינים והתקפה על מרכזי אוכלוסין".

האינדונזים ידעו כי אי ההגעה שלהם תוביל להפסד טכני ואולי גם לקנס על ידי התאחדות הטניס, אבל שר החוץ האינדונזי טוען כי "השיקול ההומניטרי לנגד פעולות ישראל הוא חשוב יותר".

עדכון ראשון: 6.7 12:48
עדכון אחרון: 6.7: 18:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully