וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, צ'נדלר נשלח משיקגו להורנטס

גיל קדרון

6.7.2006 / 13:12

אחרי הסיכום עם בן וואלאס, הבולס רצו להיפטר מהחוזה של הגבוה הצעיר. את הדרך ההפוכה עשו פי ג'יי בראון הוותיק וג'יי אר סמית'

שיקגו השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את החלק השני של עסקת בן וואלאס, שסגר השבוע עם הבולס על חוזה של 60 מיליון דולר לארבע שנים. טייסון צ'נדלר נשלח לניו אורלינס/אוקלהומה סיטי הורנטס בתמורה לפי ג'יי בראון הוותיק וג'יי אר סמית'. הטרייד סוכם בעל פה, שכן הוא אינו יכול להפוך רשמי לפני ה-12 ביולי.

הג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון ידע שהוא לא יכול להחזיק שני סנטרים חסרי כשרון התקפי בקבוצה, מה גם שלצ'נדלר נותרו 53 מיליון בחוזה. בראון, להבדיל, ישתכר 8 מיליון בעונה הקרובה, בסיומה יהפוך לשחקן חופשי. ג'יי אר סמית' לא הסתדר עם ביירון סקוט, ואחרי עונת רוקי מבטיחה לא ראה כמעט פרקט. בשיקגו הוא ינסה להחיות את הקריירה שלו. בראון, יחד עם ביג בן, יוסיף לבולס הרבה ניסיון ומנהיגות, שני דברים שחסרו כל כך לקבוצה בשנתיים האחרונות. בזאת הסתיים העידן הכושל של הבייבי בולס, אותו סימלו יותר מכל אדי קרי וצ'נדלר, שהיו אמורים להפוך לצמד גבוהים שישלוט בליגה ביד רמה.

זה המהלך השלישי המשמעותי של ההורנטס בקיץ הזה, אחרי שנים של קמצנות מצד הבעלים ג'ורג' שין. הכל התחיל בסיכום מפתיע עם פז'ה סטויאקוביץ' על חוזה של 64 מיליון לחמש שנים, אחריו הגיע גם בובי ג'קסון העירה בעבור 15 מיליון לשלוש שנים. עם שנים, פלוס צ'נדלר, יהיו לסקוט לא מעט שחקנים מהירים ואתלטים מסביב לרכז המצוין כריס פול.

* ג'ים פקסון, אחיו של ה-GM של הבולס ג'ון פקסון, יצטרף להנהלת המועדון בתור יועץ. האח של שיחק ב-NBA, אבל זכור בעיקר כמנהל הכושל של הקליבלנד קאבלירס, שם עשה כמה עסקאות תמוהות וביצע לא מעט בחירות דראפט רעות ביותר.

* בעסקה נוספת שנסגרה נשלח דרק פישר מקליפורניה למדבר של סולט לייק סיטי. הווריורס העבירו אותו בטרייד אל הג'אז, וקיבלו בתמורה את דווין בראון, קית' מקלאוד ואנדרה אוונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully