וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יש לנו שתי עמדות קריטיות"

רומן רוזנבלט

5.7.2006 / 20:36

מאמן מכבי נתניה מרוצה מהתקדמות האימונים אבל עדיין רוצה להתחזק. ביום חמישי תפתח הקבוצה את משחקי האימון מול רעננה

מכבי נתניה קיימה היום (רביעי) אימון לקראת משחק האימון הראשון שלה, שיתקיים מחר ב-5 וחצי במכון וינגייט מול הפועל רעננה.

בנוסף לאימון הכושר שנותן את הטון ברוב אימוניה של הקבוצה עד עכשיו, ערך המאמן אלי גוטמן גם תרגולים טקטיים. אסי וסיהון ואסף בן מוחא התאמנו חלקית עקב פציעות. לירן שטראובר, שנפצע בברך, לא התאמן וצפוי לנוח מספר ימים, אך לא מדובר בפציעה רצינית. אמיר טגה חש ברע במהלך האימון ועזב אותו זמן קצר לאחר שהתחיל.

בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק זר וצופים בלא מעט קלטות של שחקנים זרים בימים האחרונים. בסיום האימון התייחסו המאמן אלי גוטמן והשוער לירן שטראובר לשבוע האימונים הראשון.

אלי גוטמן: "כרגע רוב האימונים מתמקדים בקטע של הכושר הגופני ואני מרוצה מהרמה. יש נגיעות בכדור בימים האחרונים. יש לנו שתי עמדות קריטיות שאנחנו בודקים את האפשרויות לגביהן, לקראת היציאה למחנה האימונים. לא אוכל לפרט לגבי אותן עמדות, אבל בסך הכל אנחנו רוצים ליצור קבוצה מאוזנת. כשיהיו שחקנים חדשים נודיע, זה לא סוד מדינה. האימון היה טוב, השחקנים רוצים ללמוד".

לירן שטראובר הרגיע בנוגע לפציעתו:" לא התאמנתי היום בגלל הפגיעה בברך, אבל זה היה מתוכנן, אני עושה טיפולים ואימונים אישיים, אבל אין לי משהו רציני". כשנשאל לגבי הסגל המתהווה אמר השוער: "כאשר הסגל יהיה סגור, אוכל לחוות דעה לגבי ההרגשה שלי". לגבי הרצון של הקהל לא לראות קבוצה טובה אמר שטראובר: "אף אחד לא מסתפק בבינוניות, זה דברים שהתקשורת ממציאה. אנחנו רוצים לבנות קבוצה טובה. לאט לאט זה יתארגן ויבנה הפאזל המושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully