וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר יאמן את נבחרת נערים א' בעונה הבאה

ניר איסקוב

5.7.2006 / 17:01

מאמן הפועל נצרת עילית נפגש עם איצ'ה מנחם, וקיבל ממנו את המינוי. איוניר: "אני לא מרגיש רחוק מבחורים צעירים בני 16-17"

מוטי איוניר יכהן בעונה הקרובה כמאמן נבחרת נערים א'. כך סוכם בתום פגישה שערכו היום (רביעי) ביניהם מאמן הפועל נצרת עילית בעונה החולפת ויו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם.

איוניר גבר על רוני דורה, בני לם וגידי דמתי, שגם הם היו מועמדים לתפקיד. לתפקיד מאמן נבחרת נערים ב' כבר מונה חנן אזולאי, ששימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בבית"ר ירושלים.

"אני חושב שאיוניר היה שחקן טוב והוא גם מאמן טוב", אמר מנחם לוואלה! ספורט. "הוא הביע את רצונו לאמן נערים, והייתה לנו שיחה מעמיקה. ההתלבטות הייתה לא קלה, מפני שהיו מספר מועמדים ראויים וטובים, והם יילקחו בעתיד בחשבון לתפקידים בהתאחדות".

איוניר הגיב לוואלה! ספורט: "בשבילי זה משהו חדש לגמרי, כי לא אימנתי צעירים. מבחינת הגיל שלי (41 נ.א.) והאופי שלי זו לא בעייה, כי אני לא מרגיש רחוק מבחורים צעירים בני 16-17. זה אתגר חדש. זה כבוד גדול להיות מאמן בנבחרת ישראל, ואולי הגיע הזמן שגם הנבחרת הבוגרת בעוד כמה שנים תגיע למשהו ותשתפר. כמה שיותר מאמנים יחשבו בכיוון של לאמן צעירים, הכדורגל הישראלי ירוויח".

בהתייחסו לעברו המשמעתי הלא מבוטל, אמר המאמן: "למי שלא יודע, ב-3 שנים האחרונות הורחקתי אולי פעם אחת. העבר שלי שלי מבחינת המשמעת, הוא די רחוק. זה כבר לא אותו דבר. אנשים משתנים ומתבגרים, אז מי שמוטרד מזה, יכול להסיר דאגה מלבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully