וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוברק שוחרר ממכבי ת"א

ניר איסקוב

5.7.2006 / 20:47

אלי כהן החליט לנפות את החלוץ הקרואטי לפני הניצחון 0:1 על הפ' ירושלים: "אהיה מוטרד אם לא יהיו לנו 5 זרים עד סוף מחנה האימונים".

מאמן מכבי ת"א אלי כהן החליט לוותר על שירותיו של קרונוסלב לוברק, החלוץ הקרואטי הנבחן, שכתוצאה מכך לא נטול חלק במשחק האימון של הקבוצה הערב מול הפועל ירושלים.

"הודעתי לשחקן כי כרגע הוא בעדיפות משנית מבחינתי בגלל העמדה בה הוא משחק", אמר כהן לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "השחקן חופשי מבחינתנו לחתום בקבוצה אחרת אם ימצא כזאת, אך עם זאת קיימת האפשרות כי לאחר השלמת הסגל וצירוף מספר שחקנים נוספים נהיה מעוניינים בשירותיו".

כרגע, בסגל של מכבי נמצא זר אחד בלבד, שוער הרכש הקרואטי, טברטקו קאלה, ששיחק היום במשחק האימון בקרית שלום נגד הפועל ירושלים, אותו ניצחה מכבי תל אביב 0:1 משער של משה ביטון בדקה ה-40. אלי כהן שיתף את מרבית שחקני הסגל במשחק, למעט עומר פרץ ולירן כהן, הסובלים משפעת קלה, ומייקל וורוויק, שפצוע בברכו.

בסיום המשחק אמר כהן: "אני לומד בכל משחק אימון את השחקנים. רואים שיש התקדמות בכושר ובהבנת המשחק שלהם. אני מקווה שכשנביא עוד שחקנים, העסק יתחבר יותר טוב. כרגע אני מחפש חלוץ קדמי, בלם אחורי וקשר אחורי זרים. הבעיות שלנו עם הזרים זה כוח עליון, אבל אנחנו כבר מתכוננים לזרים חדשים. אני מרוצה ממשחק ההגנה שלנו, ומקווה שגם הנעת הכדור והטכניקה ישתפרו בהמשך. לא אגיד שלא אהיה מוטרד אם לא יהיו לי חמישה זרים אחרי מחנה האימונים. פספסנו שלושה זרים ברמה גבוהה, טפאלוביץ', קריזו ומטז'אן. למכבי תמיד יהיו צעירים טובים, אם אפשר לקדם אותם, אשמח לעשות את זה".

עדכון ראשון: 5.7, שעה 16:47
עדכון אחרון: 5.7, שעה 20:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully