וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו מאמן ריאל מדריד

5.7.2006 / 16:29

מאמן יובנטוס לשעבר סגר בסנטיאגו ברנבאו לשלוש שנים: "אני מאוד מתרגש". נציגו של פבראגס מאותת שהמעבר למדריד אפשרי

יום בלבד לאחר שהודיע על התפטרותו מאלופת איטליה, יובנטוס, התמנה פאביו קאפלו למאמנה של ריאל מדריד.

נשיאה הנבחר של ריאל מדריד, רמון קלדרון, אישר עוד לפני כן כי קאפלו האיטלקי סיכם את תנאיו ב[[ריאל מדריד]] והוא יהיה מאמנה החדש של קבוצת הפאר. "הוא הסכים עם הכל", אמר קלדרון. "הוא יצטרף למועדון היום. החוזה יהיה לשלוש שנים", הוסיף קלדרון, "הכל סוכם, ואנחנו מאושרים שהוא הולך להיות איתנו".

קאפלו הוביל את יובה לשתי אליפויות בשנתיים בהן אימן בטורינו, והוא מצטרף לריאל 10 שנים אחרי שאימן לראשונה ב-1996 והוביל את המועדון לתואר האליפות.

קאפלו יוצג רשמית ביום חמישי ב-11 בבוקר.

"אני רוצה שבקהאם ישאר פה לנצח"

אחרי שסגר את פינת המאמן, התפנה קלדרון להתעסק בביצת הזהב היקרה ביותר שלו - דייויד בקהאם. "הוא מאוד חשוב עבורנו", אמר הנשיא. "מאוד מאוד חשוב בכל מובן".

קלדרון מחמיא לכוכב נבחרת אנגליה לא מעט, והוא יודע למה. רק ממכירת מזכרות הנושאות את שמו עשה המועדון הספרדי הון עתק. "הוא שחקן משובח, מופלא. מגיעים לו כל הסופרלטיבים, וכמובן שהוא חשוב במובן המסחרי. אני רוצה שהוא ישאר פה לנצח, לפחות לשלוש השנים שאני חושב שנשארו לו איתנו".

כזכור, אחת ההבטחות של קלדרון במערכת הבחירות הייתה להביא את ססק פברגאס הקטלני לבירה הספרדית. למרות הסקפטיות הנדרשת מהבטחות שכאלו, עושה רושה שהגלגלים זזים בכיוון הנכון עבור המדרידסטים. הנציג של הקשר כבר אמרו, חוזבה דיאז, אותת כי הלקוח שלו ישמח לעבור לסנטיאגו ברנבאו. "נפגשנו עם האנשים של קלדרון, וכל הבעיות שהיו יושרו, ועכשיו ריאל צריכה לפנות לארסנל", אמר, לא לפני שניסה לסייג את דבריו בצורה לא משכנעת. "אני לא יכול להגיד אם ססק רוצה לשחק במדריד, למרות שזה קשה להגיד לו כאשר אחת הקבוצות הטובות בעולם דופקת לך על הדלת".

דיאז צופה משא ומתן ארוך ומייגע בין הצדדים כי" ארסנל לא מוכנה לוותר עליו בעבור שום הון שבעולם, אלא אם כן ססק יביע רצון מפורש במעבר, ואז לא תהיה בעיה".

בחדשות אחרות ממעדון הפאר הספרדי, בימים הקרובים צפוי רונאלדו לעבור ניתוח בברך, דבר שבשאיפה יפסיק את הכאבים שהפריעו לחלוץ לאחרונה.

* ולנסיה הודיעה לפטריק קלייברט לחפש לעצמו קבוצה אחרת, לאחר שלא הצליח להשתלב במועדון בעונה שעברה, ופרננדו מוריינטס הגיע ויתפוס את המשבצת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully