וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה בהפסד

רומן רוזנבלט

5.7.2006 / 21:02

נוצחה 3:1 על ידי לוקומוטיב סופיה במחנה האימון בהולנד. אייל משומר סיכם ל-5 שנים. ישראלביץ' יעשה את הדרך ההפוכה

מכבי חיפה פתחה את סדרת משחקי האימון שלה בהפסד 3:1 ללוקומוטיב סופיה הבולגרית במשחק שנערך בארנהיים, הולנד.

המשחק חולק לשלושה חלקים בני חצי שעה כל אחד. הבולגרים עלו ליתרון בדקה ה- 15, והוסיפו שער שני לקראת סיום השליש השני(56). מגן חיפה, איסלאם כנעאן שהחליף את חיים מגרלשווילי כבש שער מצמק (80) אך הישראלים ספגו שער נוסף אחרי שנפסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לחובתם, והשוער תום אלמדון נכנע לפנדל.

המאמן רוני לוי שיתף את כל השחקנים הכשירים שעמדו לרשותו. חמישה לא השתתפו. יניב קטן, ליאור רפאלוב ורביד גזל חולים בשפעת ומרותקים למיטתם, דירסאו מתאושש מהניתוח שעבר לפני שבועיים ולאדורם קייסי ניתנה מנוחה כדי לא להכביד על הרגל המחלימה מפציעה בעונה שעברה.

חיפה פתחה את המשחק עם: ניר דוידוביץ, אלון חרזי, רפאל אולארה, דקל קינן, חיים מגרלשווילי, עבאס סואן, אנדרסון שאבייר, אלן מסודי, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי. שותפו: מאור מליקסון, גיז'רמו ישראלביץ, תומר חמד, תום אלמדון, מאור בוזגלו, בירם כיאל ואיסלאם כנעאן.

אייל משומר, מגינה הימני בן ה-23 של הפועל כפר סבא, מצטרף רשמית לשורות מכבי חיפה. מנכ"ל האלופה, איתמר צ'יזיק, סיכם היום (רביעי) את העברתו ל-5 שנים, ומשומר, שייצא למחנה האימונים בהולנד, יחליף את קלמי סבן, שמבחינת חיפה כבר שייך לאלופת רומניה, סטיאווה בוקרשט.

צ'יזיק מסר כי הקשר גיז'רמו ישראלביץ השוהה עם מכבי חיפה בהולנד יעבור לקבוצה של אלי אוחנה כחלק מהעיסקה, אולם הקשר טרם סיכם את תנאיו הכספיים בשרון.

סיפור מההפטרה (משה הרוש, הארץ)

בזמן שמכבי חיפה מתאמנת בהולנד, ממשיכים הבלם אריק בנאדו ופרקליטו רן פינגגר, להכין את כתב התביעה לשחרורו מהאלופה. השניים מבססים התביעה, שתוגש בימים הקרובים למוסדות השיפוטיים של ההתאחדות, על סעיף חוק הספורט המתייחס לספורטאים שחצו את גיל 31.

סעיף 11 ב2 לחוק הספורט מסביר כי "ספורטאי שגילו מעל 31 שנה (בנאדו בן 33 -מ.ה) יוכל, באין הסכמה להעברתו, להודיע בפגרה על רצונו לעבור לאגודה אחרת והוא יוכל לעבור לאותה אגודה בסיומה של עונת ספורט אחת". את הדברים הללו גם ציין השחקן במכתב ששלח לחיפה כשדרש את שחרור המיידי.

בחיפה מודעים לסעיף הנ"ל וטוענים כי הפרשנות לחוק עומדת לצדם, שכן כוונת המילים "בסיומה של עונה אחת" משמעותה סיום העונה שבפתח. מנגד, משוכנע עו"ד פינגרר כי החוק עומד לטובת בנאדו ומוסיף כי "גם להסכמים שניתנו בע"פ בין הקבוצה לשחקן תוקף משפטי ואלו הופרו מצד הקבוצה כלפי בנאדו".

המו"מ לצירופו של המגן אייל משומר קרוב מאוד לסיכום. אנדרסון חאווייר, שלא הורשה להתאמן עם בארץ מכיוון שהגיע על תקן תייר, ערך אמש אימון ראשון עם הקבוצה בהולנד.

רומן רוזנבלט ממערכת וואלה! מוסיף: פינגרר הגיב היום לוואלה! ספורט בנוגע לכך שחיפה טרם השיבה: "אנחנו בוחנים את כל ההשלכות. נמתין עוד מספר ימים, אנחנו לא מתכוונים לאיים על אף אחד". קלמי סבן עשוי לצאת כבר בימים הקרובים לרומניה לסגור את חוזהו בסטיואה בוקרשט.

מכבי חיפה הגיעה למחנה האימונים בהולנד, ותקיים בערב את משחק האימון הראשון, מול לוקומוטיב סופיה. מלבד דירסאו המתאושש מניתוח בקע, גם רביד גזל, יניב קטן וליאור רפאלוב בספק לאחר שחלו, ככל הנראה, בשפעת.

הקבוצה הבלגית, סנדרט ליאז', הציעה היום כ-300,000 דולר עבור המגן חיים מגרלשווילי. חיפה מסרה בתגובה כי השחקן עדיין לא עומד למכירה.

עדכון ראשון: 5.7.06, 7:43
עדכון אחרון: 5.7.06, 21:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully