וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד יחתום לחמש עונות נוספות בהיט

4.7.2006 / 23:24

מיאמי רוצה לשמור על הכוכב הגדול שלה, שמסיים חוזה בעוד שנה ומציעה לו כ-80 מיליון דולר ל-5 שנים. הארפרינג נשאר בג'אז

דווין וויד, הכוכב הגדול של מיאמי היט וה-MVP של סידרת גמר הפלייאוף, רוצה לצאת בראש שקט למחנה האימונים של נבחרת ארה"ב בלאס וגאס, לקראת אליפות העולם ביפן. זו בדיוק הסיבה שוויד נפגש עם ראשי מיאמי היט, כדי לסגור על חוזה חדש בקבוצה.

סוכנו של וייד, הנרי תומאס, אמר לעיתון "סאות' פלורידה סאן סנטינל" כי שני הצדדים מצפים לחתום ב-12 ליולי (אי אפשר לחתום על חוה חדש לפני כן) על חוזה חדש, שיהיה לחמש שנים ויעמוד על סכום של בין 75 ל-85 מיליון דולר.

יש לציין כי לוייד יש חוזה בהיט גם לעונה הבאה ואם לא יחתום על ההארכה שלו, הוא יהפוך לשחקן חופשי בתום עונת 2007/8. ראשי ההיט, מן הסתם, לא מתכוונים לתת לזה לקרות. וייד עצמו לא הסתיר את רצונו להמשיך במיאמי.

הארפרינג סיכם ל-4 עונות נוספות בג'אז

מאט הארפרינג, הגארד של יוטה ג'אז, סיכם לארבע עונות נוספות בקבוצה. פרטי העיסקה, שתיחתם רק ב-12 ליולי, עדיין לא פורסמו, אבל לפי מקורות שונים הארפרינג ירוויח כ-25 מיליון דולר בחוזה החדש שלו.

הארפרינג בן ה-30 יהיה השחקן המבוגר ביותר ביוטה ג'אז והוא מצטרף לאנדריי קירילנקו, קרלוס בוזר, מהמט אוקור ודרון וויליאמס שסגורים בקבוצה לעונה הבאה. בעונה שעברה, הארפרינג השיג ממוצעים של 12.5 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-71 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully