וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "הפועל פ"ת זה קודש הקודשים"

ניר איסקוב

4.7.2006 / 20:20

גם המאמן כועס על יוסי שבחון ואחמד קאסום, שנעדרו מאימון הבכורה של הקבוצה. ציון דלל, אחד הבעלים: "לא נשחרר יותר שחקנים בכירים"

כצפוי, יוסי שבחון ואחמד קאסום לא הופיעו היום (שלישי) לאימון הבכורה של הפועל פ"ת במתקן האימונים שבקיבוץ עינת.

שבחון טוען להפרת ההסכם עמו, חרף העובדה שחוב כלפיו על סך 100 אלף שקל כבר הועבר אליו. בשבחון בן ה-24, המחזיק חוזה בקבוצה לשנתיים הבאות, מעוניינת מכבי ת"א, והוא נחוש לעבור לקרית שלום.

ציון דלל, מבעלי הקבוצה, אמר בכעס: "הוא עשה דין לעצמו, וכמו שהוא מצפה לקבל פרמיות, ככה הוא גם ייקנס. נדבר עם היועצים המשפטיים שלנו. אני יודע שיש תופעה שמשחררים שחקנים בכירים מהפועל פ"ת, ואנחנו מקווים לסיים אותה".

גורם במועדון גילה לוואלה! ספורט כי מכבי חיפה, עמה הייתה אפשרות לעסקת חליפין של שבחון תמורת גיז'רמו ישראלביץ' וסכום כספי, כבר אינה מעוניינת בקשר, ואילו ההצעה הכספית של מכבי ת"א, בסך 400 אלף דולר אינה מקובלת על הפועל פ"ת.

גם המאמן אייל לחמן, התייחס לסוגייה ואמר: "אף פעם לא חשבנו שיש מישהו שינסה לעזוב את קודש הקודשים ואת הדבר היקר הזה שנקרא הפועל פ"ת. הוא מוביל את עצמו בדרך לא דרך, הוא טועה לגבי עצמו, ואני לא מבין את הצעד שלו".

ציון דלל התייחס גם להיעדרותו של אחמד קאסום, שבני סכנין מערימה קשיים על שחרורו: "הוא חתם אצלנו לחמש עונות, ואנחנו מתכוונים לתבוע אותו. סכנין דורשת עבורו 250 אלף דולר, וזה לא מקובל עלינו". יש לציין כי פ"ת הביעה נכונות ללכת לוועדה למעמד השחקן, אבל סכנין והשחקן מסתייגים מכך. לטענת אנשי פ"ת, על הקשר הצעיר מופעל לחץ מסכנין שלא לעזוב את המועדון. לחמן הוסיף כי "קאסום חתום אצלנו לחמש עונות, אבל בסכנין מתנהלים סביבו בדרך לא דרך. אנחנו נהגנו כחוק בעניינו".

פנים חדשות באימון

הפנים החדשות באימון היו שלושת הזרים, החלוץ הקמרוני, ברנארד צ'וטאנג, הבלם מחוף השנהב, לזו דובה, והבלם-קשר מבורקינה פאסו, בבה קאמבו, שנחת אמש (שני).

על הרכש הישראלי אפשר לציין את אלי אברבנל, יניב לוזון, יוסי דורה מהכח עמידר ר"ג, ועומרי קנדה, שחזר מהשאל בהפועל רעננה. כמו כן, לחמן בוחן גם את הבלם ניר בובליל, ובוגרים נוספים ממחלקת הנוער.

באימון הפתיחה נכחו כ-150 אוהדים, וחלקם ניגשו למאיר שמיר, הספונסר הראשי והבעלים לשעבר, שהופיע באימון, מתחו ביקורת על התנהלותו בטענה כי הוא עדיין מושך בחוטים מאחורי הקלעים, ודרשו שיפסיק את מעורבתו בקבוצה. האוהדים אף הרחיקו לכת ואיימו כי ישרקו בוז לגיא שמיר במשחקים, בטענה כי מקומו בקישור האחורי מובטח בזכות אביו.

האוהדים גם הביעו את מורת רוחם מכל שלטענתם הקבוצה לא התחזקה ואף נחלשה. על כך אמר לחמן: "כשמדברים על כוכבים, החוכמה היא לדבר עליהם שנתיים-שלוש קודם. היצירה של שחקני בית בהפועל פ"ת נפסקה קצת בשנים האחרונות, ואני מקווה שבשנים הבאות נחזור להיות קבוצה של מקורות. צירפנו מספיק שחקנים, לא אני האיש שיעמיס עוד עשרה שחקני רכש במיליוני דולרים.

"מבין כל הקבוצות, איכות השחקנים הישראלים שצירפנו היא הטובה ביותר. הבאנו את שני השחקנים הטובים ביותר בליגה השנייה בעונה שעברה - יניב לוזון ויוסי דורה. כל שחקן בית שהושאל וטעם ממקומות אחרים, קיבל שוב הזדמנות ללבוש את החולצה הכחולה. השחקנים אצלנו לויאלים. חוץ מזה, אל תספידו את מוטי קקון".

הקשר הברזילאי, כריסטיאנו רושה, שהיה אמור להצטרף, לא יגיע לבסוף, מאחר שקיבל הצעה הנאמדת ב-240 אלף יורו לעונה מקבוצה מהליגה היוונית הראשונה. לעומתו המגן-קשר הברזילאי (בעל האזרחות הטוניסאית), ז'וזה קלייטון, אמור לנחות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully