וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדה דיבאץ יהיה המנהל המקצועי של ריאל מדריד

4.7.2006 / 17:46

הענק הסרבי חוזר לעבוד באירופה ואמור לעזור למועדון הספרדי לחזור לימי הזוהר שלו. ימשיך במקביל לעבוד בהנהלת הלייקרס

אחת ההחלטות הראשונות של נשיאה החדש של ריאל מדריד, רמון קלדרון, הייתה מינויו של ולאדה דיבאץ לתפקיד המנהל המקצועי של קבוצת הכדורסל. כידוע, הענק הסרבי קיבל לאחרונה תפקיד בהנהלת הלייקרס, לאחר שפרש בתום 16 שנים ב-NBA, ומירב עיסוקיו כוללים קשר בין המועדון לאירופה, ומעקב אחר הכשרונות שמסתובבים ביבשת. מעניין יהיה לראות איך ישתלבו שני התפקידים שלו.

המשימה של דיבאץ בריאל היא ברורה. הסרבי שיכנס לנעליו של אנטוניו מרטין וישתף פעולה עם המאמן בוזידאר מאליקוביץ', אמור להחזיר את המועדון הספרדי לימי הזוהר שלו כשהמטרה הברורה היא זכייה בגביע היול"ב ואליפות בליגה הספרדית.

אלברטיס ממשיך בפאו

פרגיסקוס אלברטיס, הפורוורד הוותיק של פנאתינייקוס אתונה, ימשיך שנתיים נוספות בירוק. אלברטיס בן ה-32 משחק בפנאתינייקוס 16 שנים ברציפות, החל מעונת 91', ועד כה זכה עם הקבוצה בשמונה אליפויות יוון, חמישה גביעים מקומיים ושלוש אליפויות אירופה. אשתקד העמיד אלברטיס ביורוליג ממוצעים של 8 נקודות ו-1.2 ריבאונדים ב-17 דקות.

"היה לי קל מאוד להגיע להסכם עם משפחת ינאקופולוס (בעלת השליטה בפנאתינייקוס), מאחר והיחסים בינינו פשוט מצויינים", אמר אלברטיס. "מעולם לא חשבתי לעזוב את פאו. אני מניח שמדובר בחוזה האחרון בקריירה שלי. הלוואי שנלך כל הדרך ביורוליג בעונה הבאה ואזכה בגביע הרביעי שלי. זה אתגר עצום עבורי ועבור כל המועדון".

מי שכן יעזוב את פנאתינייקוס הוא גיורגיוס קלאיציס, שחקן הקבוצה ב-9 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully