וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הפסידה ללוקומוטיב סופיה

אסף שקד

3.7.2006 / 22:34

חניכיו של אוסי ארדילס נפלו לפיגור 3:0, וסיימו את המשחק עם 4:2. בוקארי סאדאת וברק יצחקי כבשו לירושלמים

31 דקות החזיקה בית"ר בתוצאה מאופסת מול לוקומוטיב סופיה, אבל אז ההנוגרים עלו ליתרון 0:1 משער שכבש דבצ'ב הבולגרי. דקה לאחר מכן אותו דבצ'ב העלה את סופיה ליתרון 0:2. בדקה ה-41 כבר מימשה סופיה את היתרון שלה על המגרש ועלתה ליתרון מבטיח של 0:3 לאחר שרצ'ינוב חלוץ סופיה הגיע למצב מול קורנפיין והקפיץ מעליו את הכדור.

הבולגרים שעלו בסגל חסר הצליחו להפתיע את בית"ר בסגל מלא, כולל הקשר הצרפתי כריסטין באסילה, אך לקראת המחצית השנייה ערך ארדילס שינויים משמעותיים בהרכב כאשר אלירן דנין, עמרי אפק, איתן טיבי, עמית בן שושן, ברק יצחקי, קובי מויאל, תומר בן-יוסף והשוער אבי איבגי, עלו לשחק. רק צמד הקשרים פאבריס פרננדס וגל אבלרמן נשארו על המגרש.

השינויים כנראה עשו את שלהם. עד לדקה ה-82 התוצאה הייתה עדיין 0:3, אבל אז הגיע בוקארי סאדאת שרק אתמול הצטרף לבית"ר, ודווקא הוא כבש את השער המצמק לבית"ר. התוצאה החזיקה מעמד כמה דקות בלבד ובדקה ה-86 עלתה סופיה ליתרון 1:4, למרות שבית"ר הציגה יכולת הרבה יותר טובה.

את תוצאת הסיום קבע ברק יצחקי בדקה ה-88 לאחר שכבש מבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, צימק את התוצאה ל-2:4 והשאיר טעם טוב בפה לאחר מחצית הרבה יותר טובה של בית"ר, דווקא בהרכבה השני כביכול.

מי שהיה חסר מאוד על המגרש היה אבירם ברוכיאן, שנפצע בבוקר וצפה מהמשחק בלבוש אזרחי.

הקשר הצרפתי כרטיסין באסילה שנחת רק בצהריים, פתח בהרכב אך בדומה לשאר השחקנים לא הציג יכולת גבוהה. חוסר התיאום הורגש באופן ברור במהלך המחצית הראשונה וניכר כי העובדה כי באסילה לא קיים אימון אחד עם הקבוצה השפיעה על התצוגה שלו.

באסילה (בן 28, 1.92), בו מתעניינת גם סנט. אטיין, גדל בקבוצת הנוער של פאריז סן ז'רמן ושיחק מאוחר יותר בנבחרת צרפת עד גיל 21. את הקריירה המקצוענית שלו הוא החל בראן וליון. בשנת 2000 הוא עבר בפעם הראשונה לפרמיירליג, אבל אחרי שלושה משחקים בווסטהאם, הוא חזר לליגה הצרפתית. את 5 העונות הבאות הוא העביר בשטרסבורג ובקיץ שעבר הועבר כאמור לסנדרלנד. כמו בגיחה הקודמת שלו לאי הבריטי, גם הפעם באסילה לא מצא את עצמו ושותף ב-13 משחקים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully