וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המטס ממשיכים להפסיד

4.7.2006 / 14:37

נוצחו בפעם השישית בשבעת משחקיהם האחרונים, 11:1 על ידי פיטסבורג. הפסדים לבוסטון, יאנקיז וטורונטו, וגם לדטרויט

מטס - פיטסבורג 11:1

המטס לא נראים טוב ב-כ-ל-ל. למעשה, הם נראים רע עד מאוד. הפסד שישי בשבעת משחקיהם האחרונים, והפעם לאחת הקבוצות הגרועות בליגה. פול מאהולם עם שישה אינינגים, כשהפייראטס מובילים 1:3 ומוסיפים שמונה ריצות באינינג השישי והשביעי. הומרים לרוני פאולינו ונייט מקלאות'. ג'ון מיין עם ההפסד, למרות שבעה חשמולים.


קליבלנד - יאנקיז 2:5

פתיחה לא טובה ליאנקיז בסדרה בג'ייקובס פילד. פתיחה טובה מאוד לרוקי ג'רמי סאוורס, שקטף ניצחון ראשון במייג'ורס עם שבעה וארבעה, ורשם הופעה שניה מצוינת בליגה. הומר מספר 25 של ג'ייסוון ג'יאמבי לא עזר לפסים, הומר גם לטוד הולאנדסוורת' מקליבלנד, שמירה לבוב "חזרתי לשלות!!!111 קצת" וויקמן, הפסד לצ'ין מינג וונג.


טקסס - טורונטו 1:6

ג'ון ריינקר הגיש שבעה ושלושה, כשהריינג'רס חוזרים סופסוף למסלול הנצחונות. הומר למארק דה רוסה מידיו של טד לילי, שהגיש שישה ושישה בהפסד.


וייט סוקס - בולטימור 8:1

אריק בדארד ירה בלי אבחנה, וסיים עם שמונה אינינגים ושבעה חשמולים. קורי פטרסון הלוהט ממשיך לזרוח עם הומר עשירי. הוייט סוקס, להם היה זה הפסד שני ברציפות, הוליכו 1:0 אבל פרדי גארסיה התפרק באינינג השישי ואפשר להם לעלות ליתרון ממנו לא הייתה דרך חזרה.


טמפה ביי - בוסטון 0:3

סקוט קאזמיר רואה רד סוקס ומשתולל. קאזמיר לא הבריק בשבועות האחרונים, אבל במשחק הזה רשם קומפלטו ראשון בקריירה, ואיזה קומפלטו - תשעה אינינגים, עשר הכשות ושתי חבטות בלבד. הוא הסתייע בשני הומרים של טיי וויגינטון.


קנזס סיטי - מינסוטה 6:5

יוהאן סנטנה לא הביא את המשחק הרגיל שלו מהבית, חטף ארבע ריצות ויצא באינינג השישי. כל זה לא מנע מהטווינס לקצור ניצחון 21 ב-23 משחקיהם האחרונים ו-11 ברציפות, כשהפכו פיגור 5:3 באינינג השמיני לניצחון, עליו שמר ג'ו ניית'ן. ג'ו מאוור וג'סטין מורנו עם הומרים לטווינס.


דודג'רס - אריזונה 4:10

הדודג'רס קפצו על חואן קרוז מהפתיחה, רשמו שלוש ריצות באינינג הראשון ולא הביטו לאחור. ניצחון לדרק לואו עם חמישה אינינגים, ארבע חבטות לאנדריי אית'ייר.


יוסטון - שיקגו קאבס 2:7

ניצחון ראשון לרוג'ר קלמנס מאז הקאמבק, שהלך חמישה וחמישה ולא התאמץ מול קרלוס מרמול. שני הומרים ללאנס ברקמן, שהגיע ל-24, והומר אחד לקרייג ביג'יו.

פוחולס חוזר לתלם, הקרדינלס לא

אוקלנד - דטרויט 3:5

אינינג שישי בן שלוש ריצות הספיק לאייז מול הטייגרס, שלשמחתם חלקו יום של הפסדים עם הוייט סוקס. ג'יי פייטון היה אחראי למהפך עם הומר מספר 100 בקריירה, שהכניס את כל הריצות הביתה. ניצחון לג'ו בלנטון, הפסד לנייט רוברטסון, שמירה ליוסטון סטריט.


קולורדו - סן פרנסיסקו 9:6

נוח לאורי הגיש 6.2 אינינגים, אבל לא זכה בניצחון כי הרוקיז הפכו פיגור 4:1 ליתרון 4:5. ג'רמי אקארדו נהנה ממהפך של חבריו, שעלו ל-5:7 והוסיפו שתי ריצות באינינג האחרון. שמירה לארמנדו בניטז.


וושינגטון - פלורידה 1:9

אלפונסו סוריאנו מזכיר את עונת 2002 ביאנקיז. האאוטפילדר חבט לשני הומרים, מספר 25 ו-26, וסייע לפדרו אסטשיו לרשום ניצחון ולעבור את ראיין נולאסקו והמארלינס. הומר גם לרגי אברקרומבי מפלורידה.


אטלנטה - סט. לואיס 3:6

איך שלא מסתכלים על זה, לציפורים האדומות יש תקופה רעה במיוחד. הפסד חוץ שביעי ברציפות, הפסד 11 מ-13 האחרונים ורק ניצול של אחד הבתים היותר חלשים בליגה משאיר אותה בראש. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 28 העונה, על ג'ון סמולץ, אבל בראיין מק'קאן מרקוס ג'יילס, אדגר רנטרייה וראיין לנגרהאנס השיבו במטח משלהם. שמירה שלישית העונה לחורחה סוסה.


מילווקי - סינסינטי 7:8

והקרדינלס נשארו בראש, כי הרדס לא ידעו לשמור על יתרון שרכשו באינינג התשיעי. הם עלו ליתרון 6:7 מפיגור 6:4, אבל קרלוס לי חבט לסינגל על טוד קופי, והשלים מהפך נגדי, של שתי ריצות. מאט וייז זכה בניצחון, טודי קופי שבר את השמירה וקיבל את ההפסד. הומר וארבע חבטות לביל הול, הומר גם לקן גריפי ג'וניור ואוסטין קרנס.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 7:1

ג'רד וויבר הוא הדבר האמיתי. הילד הצעיר לא מפסיק לטרוף את הקלפים. שבעה אינינגים, תשעה אוורורים ורק חמש חבטות לאפרוח, שפשוט לא נתן למארינרס לנשום. הוא עומד על מאזן 0:5, והעתיד נראה מבטיח (עד שכמובן הוא יחתום ביאנקיז). הומר לקנדרי מוראלס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully