וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו התפטר מיובנטוס

4.7.2006 / 15:41

כך הודיע המועדון האיטלקי בקצרה. גוברות ההערכות שהוא בדרכו לריאל מדריד. נפתח שלב העדויות במשפט השחיתות, יובה בסכנה

יובנטוס הוציאה היום בצהריים (שלישי) הודעה לפיה מאמנהף פאביו קאפלו, התפטר מתפקידו. יובה הוציאה את הודעה קצרה, וחסרת פרטים, באתר הרשמי של הקבוצה. העובדה הזאת, יחד עם בחירתו של רמון קלדרון לנשיא ריאל מדריד, מחזקות את ההשערות שהמאמן המעוטר נמצא בדרכו לריאל מדריד.

אי אפשר גם להתעלם מהעובדה שיובנטוס נמצאת בסכנת הדחה מהליגה האיטלקית הבכירה, דבר שבוודאי השפיע על מהלכו של קאפלו.

"להוריד את יובנטוס יותר מליגה אחת"

היום (שלישי) התחיל שלב חקירת העדים במשפט השחיתות בכדורגל האיטלקי. גאטנו סקאליסה, עורך דינו של פאולו ברגאמו, מראשי ההתאחדות האיטלקית, הודיע שמרשו התפטר מההתאחדות. "הבוקר ברגאמו לקח החלטה קשה והחליט לעזוב את ההתאחדות אחרי 40 שנה של פעילות", הודיע סקאליסה, שהוסיף ותקף את התובעים על ה"קרקס התקשורתי" סביב המשפט, ועל החלטתם להשתמש בהקלטות טלפוניות כראיות.

ברגאמו המתפטר עומד במרכז החקירה, אחרי ששיחות טלפוניות שלו עם מנהלה הטכני של יובנטוס, לוצ'יאנו מוג'י, הוקלטו ונחשפו. בשיחות ביניהם דובר על שיבוץ של שופטים מסויימים למשחקיה של יובנטוס.

כזכור, 4 קבוצות נמצאות תחת חקירה: יובנטוס, מילאן, לאציו ופיורנטינה. כמו כן נחקרים 26 פקידים ואנשי התאחדות. התובע במשפט, סטפאנו פאלאצי, הצהיר היום כי הוא רוצה שבתום המשפט מיובנטוס ישללו תאריה בשנתיים האחרונות, וכי היא צריכה להיות מורדת יותר מליגה אחת. על 3 האחרות אמר פאלאצי כי הן צריכות להיות מורדות לסרייה B.

אנטוניו גיראודו, מראשי יובנטוס, היה מהעדים הראשונים שזומנו לדוכן וסיפר: "כל מיני דברים מתרחשים בכדורגל. אנשים נותנים שעוני רולקס לשופטים, אנשים דואגים לחשבונות הבנק שלהם. זו הפכה להיות סביבה בה אתה חייב להגן על עצמך".

בית הדין הודיע שבכוונתו להגיע למסקנות ולפרסמן עד ה-10 ביולי, יום לאחר גמר המונדיאל. בכל מקרה יצטרכו האיטלקים להגיע למסקנות עד ה-27 ביולי, המועד האחרון לרישום הקבוצות למפעלים האירופאים.

שעות לפני מפגש חצי הגמר בין איטליה לגרמניה, קיבלו שחקני ה"אזורי" עדכונים מההתפתחויות בבית הדין. 13 שחקנים מהסגל האיטלקי משחקים ב-4 הקבוצות שיומעדו לדין, כש-8 מהם אמורים לעלות בהרכב למשחק נגד גרמניה. בחקירה מעורבים מספר שחקנים, אבל אחרי שכמה משחקני הנבחרת כבר תושאלו במהלך מחנה האימון לפני המונדיאל, כרגע לא עומד אף אחד מהסגל תחת חקירה.

מרצ'לו ליפי מקווה שהתקדמות המשפט לא תפגע בשחקניו, ולא מוכן להשתמש בזה כתירוץ: "עוד לפני הטורניר אמרתי שאני לא רוצה שהבלאגן הזה יהפוך לתירוץ. גם עכשיו אני לא רוצה שזה יהפוך לנושא מרכזי".

עדכון ראשון: 4.7 14:21
עדכון אחרון: 4.7 15:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully