וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ' מתקרב לעירוני נהריה

שגיא ניר

4.7.2006 / 14:30

בקבוצה נוטים להעדיף את הסרבי ששיחק בקבוצה בשנות ה-90 על יעקב ג'ינו, עימו כמעט הושג סיכום. "מקווה שהסוגייה תיסגר השבוע"

עירוני נהריה הגיעה לישורת האחרונה בכל הקשור לבחירת המאמן לעונה הבאה. נכון לעכשיו, נראה כי המועמד העיקרי לרשת את אבי אשכנזי הוא דווקא לוקה פאביצ'ביץ', שככל הנראה יועדף על יעקב ג'ינו או אריאל בית הלחמי, שני המאמנים הישראלים שנותרו במירוץ לתפקיד.

ג'ינו, שנחשב תחילה למועמד הבכיר, היה קרוב לסיכום עם ההנהלה על כל תנאיו, אך זו לקחה צעד אחורה והצדדים לא הגיעו לכדי הסכמה, ככל הנראה בשל התקדמות בגזרת פאביצ'ביץ'.

ירון היסטר, חבר הנהלת נהריה הלוקח חלק מרכזי במשא ומתן, סירב להתייחס לעדיפות של מועמד זה או אחר: "כולם מועמדים טובים, יש לנו בעיות קשות. אני מקווה שסיפור המאמן יסגר השבוע". הסחבת בבחירת המאמן מלחיצה את אנשי נהריה, שמעוניינים להיכנס לעובי הקורה בבחירת הסגל לעונה הבאה, בו נמצא כרגע רק ברק פלג. "אנחנו לא רוצים לבנות סגכל שחקנים לפני שיש מאמן", אמר היסטר.

פאביצ'ביץ', 38, שיחק בעירוני נהריה בעונות 1992/3 ו-1993/4. את הופעת הבכורה שלו כשחקן ערך כבר בגיל 14 בבודצ'נוסט הסרבית, אבל גולת הכותרת שלו כשחקן היתה שלוש אליפויות אירופה רצופות במדי ספליט בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים.הוא פרש בסיום עונת 2002/3, והעונה הגיע לשיאה של קריירת האימון הקצרה שלו כשהביא את ורסאץ' לחצי גמר היול"ב קאפ, אך פוטר מהקבוצה. כעת, יתכן ופאביצ'ביץ' יעמוד השנה על הקווים בעין שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully