וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריזו לא יגיע למכבי ת"א

ניר איסקוב

4.7.2006 / 20:19

אלי כהן רצה את הקשר הארגנטיני והתרשם לחיוב, אבל אשתו של קריזו הטילה וטו מטעמי ביטחון. תום מנשרוב מהנוער חתם ל-5 עונות

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, חזה אתמול (שני) ושלשום (ראשון) בקלטות עם ביצועיו של הקשר הארגנטיני, סבסטיאן קריזו, לאחר הפציעה ברצועה הצולבת שעבר לפני יותר מחצי שנה, ונתן אור ירוק למנכ"ל אלי דריקס, להנחיתו ארצה ולחתום עמו ללא מבחנים.

התוכנית סוכלה, כאשר אשתו של הקשר הטילה וטו על הגעה לארץ ישראל בגלל המצב הבטחוני הרעוע באיזור.

קריזו בן ה-28, קשר אחורי ששיחק אשתקד באינדפנדיינטה, הרשים מאוד בביצועיו את כהן, שאמר לוואלה! ספורט טרם היוודע דבר הווטו: "זרים ברמות האלה אי אפשר להביא למבחנים. אם הוא יגיע, הוא יהווה אטרקציה. הוא שחקן בסגנון של ריימונדס ז'וטאוטאס". למרות שפרטי העברתו של הקשר הארגנטיני כבר סוכמו, במכבי ייאלצו לחפש זר אחר.

קשר נבחרת הנוער תום מנשרוב חתם היום (שלישי) לחמש עונות במועדון, באמצעות סוכנו רונן קצב. במכבי מעריכים מאוד את כישוריו של הקשר בן ה-18, והוא הוקפץ לסגל הקבוצה הבוגרת יחד עם החלוץ תמיר כחלון.

החלוץ הקרואטי הנבחן, קרונוסלב לוברק, נאלץ לנטוש את האימון אתמול לפני סיומו, לאחר שמתח במהלכו את שריר המפשעה. מחר (רביעי) ייקבע אם השחקן יוכל לחזור לאימונים וליטול חלק במשחק האימון מול הפועל ירושלים (17:45, קרית שלום).

לוברק הותיר עד כה רושם לא רע על אלי כהן, אולם עם צירופו של עומר פרץ, המאמן מעדיף להתחזק בחלוץ מטרה, בשעה שהקרואטי מתפקד כחלוץ נסוג. עם זאת, כהן הדגיש כי טרם קיבל החלטה לגבי לוברק.

הקשר היהודי-אנגלי הנבחן, מייקל וורוויק, ספג חבטה בברכו, ולא התאמן אתמול ושלשום. מחר יתברר מצבו. לעומתו, אבי נמני וארז מסיקה, שלא שותפו במשחק האימון מול הפועל ירושלים ביום ראשון, ערכו אתמול אימון מלא. שירן ייני, שגם הוא לא שותף, ערך אימון ריצה אישי.

שוער הרכש הקרואטי, טברטקו קאלה, נחת אתמול בארץ, והספיק להשתתף באימון. "ההתרשמות שלי היא טובה מאוד, אני בא ממועדון גדול וגם מכבי זהו מועדון גדול", אמר קאלה לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "אני יכול לומר כי הארגון במכבי טוב מזה שבמועדון הקודם שלי. סידרתי הכל בקרואטיה, גם את נושא הבאת המשפחה. באתי כעת לעונה ואני מקווה שאפילו ליותר מכך. ישראל מדינה מאוד נחמדה".

לגבי הציפיות מהעונה הקרובה, אמר השוער: "אני עדיין לא יודע מה יהיה, אני רואה רק שהקבוצה מורכבת מסגל טוב, שעדיין לא הושלם וההכנות לעונה החלו. הליגה תתחיל באמצע חודש אוגוסט ויש לנו זמן להכיר טוב יותר אישית וגם להתרגל לשחק יחד".

בהתייחסו לציפיות האוהדים ממנו, אמר: "בקרואטיה קראו לי 'הלב', ואף פעם לא הייתה לי בעיה עם האוהדים. אני יודע שיש עליי אחריות גדולה, ואני מקווה להצליח ולגרום לאוהדים של מכבי להיות מאושרים מכך שאני השוער בקבוצה".

עדכון ראשון: 3.7, שעה 22:48
עדכון אחרון: 4.7, שעה 20:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully