וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון מעוניין בוויצי'ץ'

על פי מקורות ביוון, גרשון מעוניין להביא לאולימפיאקוס את הקרואטי שטרם חתם במכבי ת"א. רפשה עדיין על הכוונת של מכבי

פיני גרשון מעוניין לצרף לאולימפיאקוס את ניקולה וויצ'יץ', כך לפי מקורות ביוון. בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט כי הקרואטי הגיע לסיכום עם מכבי ת"א על המשך דרכו במועדון, אלא שהחוזה טרם נחתם. גרשון צפוי לבצע חריש עמוק בסגל אולימפיאקוס לקראת העונה הבאה, ולדברי העיתונאי ניקולאוס ורלאס מהעיתון "צ'מפיון", "ישאיר בסגל רק את השחקנים הבשלים לקחת תארים".

כצעד ראשון ביקש גרשון מראשי הקבוצה להתיר את חוזהו של ניקוס חאציס ולהשאיל את רנאלדס סייבוטיס הצעיר, כשגם תיוס אדני וקווינסי לואיס נמצאים בדרכם החוצה. שאמונד וויליאמס, אשתקד בברצלונה, סיכם את תנאיו במועדון. פרט לוויצ'יץ', מעוניין גרשון לצרף את דיוויד הוקינס, הגארד\פורוורד המצויין של וירטוס רומא, וכן את מרכוס בראון. בימים הקרובים ייצא גרשון למחנות הקיץ בארה"ב, שם עשוי לפגוש באנשי מכבי ת"א, דן שמיר ומוני פנאן.

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד לאולימפיאקוס (וליריבתה העירונית פנאתינייקוס) הוא ארווידאס מאצ'יאוסקאס, הצלף הליטאי ששיחק בעונה שעברה בניו אורלינס הורנטס מה-NBA. מאצ'אס מיעט לשחק אשתקד עקב פציעות בירך ובקרסול, והעמיד ממוצעים נמוכים במיוחד של 2.3 נקודות ב-7.1 דקות. השחקן מעוניין לחזור ולשחק באירופה, ובספרד פורסם אמש כי בשירותיו של הליטאי מעוניינות גם טאו ויטוריה ומכבי ת"א, כשההערכה היא שרענן כץ, מבעלי הקבוצה, מעורב בנעשה. "מצ'יאוסקאס הוא שם מעניין, אבל דורש חוזה ארוך טווח בסכומים גבוהים מאוד, כך שקשה לי לראות אותו במכבי", אמר הערב לוואלה! ספורט גורם במועדון. כץ סירב להגיב לדברים.

"לה רפובליקה": מכבי הציעה 200 אלף דולר עבור שחרורו של רפשה

יסמין רפשה, המועמד המוביל לאימון הקבוצה, ממשיך להתקרב למכבי ת"א. לטענת העיתון האיטלקי "לה רפובליקה", מכבי הציעה לקלימאמיו בולוניה 200,000 דולר תמורת שחרורו, אך הקבוצה האיטלקית דורשת סכום גבוה יותר. באם אכן יחתום במכבי, עשוי רפשה להביא עימו כנדוניה את סאני בצ'ירוביץ', הגארד הסלובני של הבולונזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully