וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדלון סיכם לעונה בנתניה, ערן לוי ל-3 עונות

רומן רוזנבלט

4.7.2006 / 14:00

מגן נצרת עילית וחלוץ קרית שמונה מצטרפים לקבוצה של דניאל יאמר. ברקוביץ' לאוהדים: "הבאתי את המאמן הכי טוב למטרה שהצבנו"

מגן הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, דודי פדלון, סיכם היום (שלישי) את תנאיו במכבי נתניה לעונה הקרובה. חלוץ הפועל קרית שמונה אשתקד, ערן לוי, סיכם לשלוש עונות בקבוצה של דניאל יאמר. בנתניה מעוניינים ברביד גזל, שעשוי לקבל שחרור ממכבי חיפה.

אתמול (שני) קיימה מכבי נתניה שני אימונים. באימון הערב התאמנו ביחד עם הקבוצה שלושה שחקנים חדשים: קשר-חלוץ בן 19 מחוף השנהב העונה לשם מוקו, כמו-כן התאמן קשר קדמי, אורי בן הרוש מבית"ר חיפה שהגיע בהמלצתו של עופר מזרחי מאמנה של הקבוצה החיפאית. השחקן השלישי שהתאמן הוא רותם שמש חלוץ בן 23 ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת-גן והציג יכולת טובה במהלך המשחקונים.

לקראת סיום האימון נפצע השוער לירן שטראובר ברגלו אך התאושש במהירות. בתום האימון קיימו הספורט-מנג'ר אייל ברקוביץ' והמאמן אלי גוטמן שיחה עם נציגי האוהדים לגבי שיתוף פעולה במהלך העונה הקרובה. אייל ברקוביץ' אמר במהלך הפגישה: "אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר, רוצים לכבד ולעזור לכם, אנחנו עובדים קשה משבע בבוקר ועד שתיים עשרה בלילה". כשנשאל לגבי הסגל, אמר ברקוביץ': "זה אינו הסגל הסופי אבל אני לא יכול לפרט בדיוק מה השינויים שיהיו",

כמו כן הוסיף: "הבאתי את המאמן הכי טוב שיכול להיות פה למטרה שהצבנו לעצמנו והיא לבנות את הקבוצה לטוח ארוך". גוטמן הבטיח לאוהדים כי הם יראו דרך ומסגרת וכבוד למעודון וכי זה הדבר היחידי שהוא יכול להבטיח בשלב זה. בנוסף לפגישה עם האוהדים סיכם ברקוביץ' בסיום האימון עם ד"ר מרסלו פוסניק על מינוי לרופא הקבוצה בעונה הקרובה.

דורן מיינגרטן, בנו של סוכן השחקנים הנרי מיינגרטן, יועצו של יאמר, שוחר הערב לאחר שני אימונים, ויחד איתו גם איתן הרוש שנבחן הערב גם כן. בני לם חתם היום רשמית במכבי נתניה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

עדכון ראשון: 3.7.2006, 20:21
עדכון אחרון: 4.7.2006, 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully