וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאז' הגישה הצעה משופרת על מגרלשווילי

רומן רוזנבלט

3.7.2006 / 22:18

הקבוצה הבלגית הציעה לחיפה 200 אלף דולר. גזל ייצא להולנד במקום בן בסט הפצוע וגם ישראלביץ' ימשיך להתאמן עם הקבוצה

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) את האימון האחרון לפני היציאה למחנה האימונים הראשון להולנד מחר. באימון נטלו חלק כל השחקנים מלבד הפצועים עדן בן בסט וחאבייר דירסאו. שי בירוק שסיכם באשדוד הגיע להיפרד מחבריו וכבר היום בצהרים יגיע לאימון של קבוצתו החדשה.

אחרי שאמש פורסם הסגל שייצא למחנה האימונים, חלו שינויים של הרגע האחרון. עדן בן בסט הפצוע יישאר בארץ, ואילו רביד גזל שהחליט לנסוע וכמוהו גם גיז'רמו ישראלביץ', שסוגיית קבוצתו החדשה תיפתר בימים הקרובים. היום או מחר צפוי ככל הנראה להיסגר החוזה של שלומי ארבייטמן, לאחר שעורך הדין של מכבי חיפה, אודי שוחטוביץ' חזר מחופשתו. יתכן והדבר יזרז גם את חתימתו של מאור מליקסון בקבוצה.

אחרי שהסתיים שלב הסיכומים בבוררות של מאור בוזגלו מול מכבי חיפה, צפויה ככל הנראה בעוד כשבוע להתקבל הכרעה בנושא, כאשר בינתיים בוזגלו ייצא יחד עם הקבוצה למחנה האימונים. כפי שהתבטאו ראשי הקבוצה במסיבת העיתונאים אתמול, בקרוב צפויה להתקיים ועדת משמעת לאריק בנאדו שגם לא יוצא למחנה האימונים. הערב יחגגו השחקנים בחתונתו של קלמי סבן, שצפוי לצאת בעוד מספר ימים לרומניה על מנת לסכם בסטיאווה בוקרשט.

בחיפה הביעו היום אופטימיות זהירה לגבי ההגרלה הצפויה במוקדמות ליגת האלופות, בעקבות הדחתה של יוון מכל המפעלים האירופיים.

סטנדרט ליאז' הגישה הצעה משופרת על מגרלשווילי

קבוצת סטנדרט ליאז' הבלגית העבירה היום הצעה מחודשת עבור המגן השמאלי של מכבי חיפה, חיים מגרלשוילי, לסוכנו רונן קצב ולהנהלת המועדון. כזכור, הצעה שהוגשה לפני מספר שבועות דיברה על 100 אלף דולר עבור השאלת השחקן לעונה הקרובה עם אופציה למכירה.

ההצעה שהגיעה היום הייתה בסכום גדול יותר, וההערכה מדברת על כ-200 אלף דולר, אולם במכבי חיפה סירבו לנקוב במספרים, ודובר הקבוצה, רועי דניאל, ציין כי "בשל העובדה כי השחקן לא ישוחרר וההצעה לא רלוונטית, פרטיה אינם מפורסמים".

יעקב שחר החליט להעלות את שכר של אלון חזרי, ולהשוות אותו לזה של אדורם קייסי, העומד על 135 אלף דולר לעונה.

עדכון ראשון: 3.7.2006, 12:18
עדכון אחרון: 3.7.2006, 22:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully