וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורנטס ממשיכים להתחמש

3.7.2006 / 11:14

אחרי פז'ה סטויאקוביץ, ההורנטס צירפו גם את בובי ג'קסון. ננה סגר בדנבר על חוזה של 60 מיליון לשש שנים, הבולס רוצים את בן וואלאס

ניו אורלינס ממשיכה להתחזק. אחרי שצירפו לשורותיהם את פז'ה סטויאקוביץ', ההורנטס הוסיפו פיסה נוספת לפאזל הקבוצתי, כשסגרו עם הגארד בובי ג'קסון.

לאחרונה הכריז ג'קסון כי הוא לא מסמפט במוחד את השיטה של מאמן הגריזליס, מייק פראטלו, והעביר ביקורת על הדרך שבה הקבוצה משתמשת בו, כך שהמעבר שלו היה עניין של זמן. בעונה הקודמת בממפיס ג'קסון השיג ממוצעים של 11.4 נקודות ו-2.4 אסיסטים.

כזכור, אי אפשר לחתום על חוזים באופן רשמי עד ה-12 ביולי.

הנאגטס ישלמו 60 מיליון לננה

עוד ברזילאי הפך למיליונר. דנבר נאגטס תאריך את חוזהו של ננה בקבוצה, והאיש הגדול יחתום על חוזה של 60 מיליון דולר לשש שנים. הממוצעים של ננה לאורך הקריירה הם 10.7 נקודות ו-6.3 ריבאונדים.

בעקבות הארכת החוזה של ננה מתגברות השמועות בדנבר על עזיבתו הצפויה של קניון מרטין, שהושעה משלושת משחקי הפלייאוף האחרונים של הקבוצה. ולמרות זאת, המאמן ג'ורג' קארל הכריז כי הוא מקווה שהיחסים של מרטין עם הנאגטס יחזרו לסדרם: "יכול להיות שהוא יישאר איתנו, הוא חייב להיות מוכן לזה, וגם אני".

לאן יילך בן וואלאס?

אחד השחקנים החופשיים האטרקטיביים בשוק ההעברות, בן וואלאס, ממשיך להיות מחוזר. כרגע עומדות בפני שחקן ההגנה של השנה שתי הצעות: הראשונה מקבוצתו דטרויט פיסטונס, שהציעה לו 48 מיליון דולר לארבע העונות הקרובות, והשנייה משיקגו בולס, שמוכנה לשים 52 מיליון דולר עבור ארבע שנים. וכדי להראות עד כמה הם רציניים, הבולס שלחו לדטרויט את המאמן סקוט סקיילס ואת סגן הנשיא ג'ון פקסון. וואלאס לא יוכל לחתום על חוזה לפני ה-12 ביולי. אגב, הפיסטונס החלו בימים האחרונים לגשש אצל בונזי וולס מסקרמנטו, אבל השכר שדורש הכוכב (8 מיליון לעונה) עלול להיות מחיר יקר מדי לקבוצה עבור שחקן ספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully