וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות הקארטינג של רד בול בטיילת ת"א

2.7.2006 / 17:20

ביום שישי, ה-14 ביולי, 60 נהגי הקארטינג המהירים בארץ יקרעו את כבישי טיילת הרברט סמואל, במסגרת תחרות של רד בול. סעו בזהירות

ביום שישי, ה-14 ביולי, החל מהשעה 11:00, תעצור תחרות Red Bull Track Attack את התנועה בטיילת הרברט סמואל, שמול הדולפינריום בת"א. בלי רמזורים ובלי דו"חות מהירות ילחצו בכל החוזק על הגז 60 נהגי הקארטינג המהירים בישראל, בניסיון לכבוש את התואר הנכסף, הנהג המהיר בישראל.

לאחר חודש עמוס בתחרויות מוקדמות בשישה אתרי קארטינג ברחבי הארץ, יתקיים ב-14 ביולי הגמר הגדול של מירוץ הרחובות הראשון בישראל Red Bull Track Attack. מתוך 1,300 הנהגים שנרשמו מכל הארץ למוקדמות, עלו לגמר הגדול בת"א רק 60 הנהגים המהירים ביותר. שם, על המסלול המיוחד שייבנה וייחשף רק בשעות המוקדמות של אותו בוקר, ירכזו הנהגים מאמצים על מנת לזכות בתואר הנהג המהיר בישראל ובטיסה למירוץ פורמולה 1 באיסטנבול בחודש אוגוסט וביקור במתחם קבוצת Red Bull Racing.

החל מ-11:00 בבוקר יזנקו המקצים המכריעים (רבע, חצי וגמר). בכל מקצה יוזנקו 15 נהגים למשך 15 דקות, בהן ינסו לתת נוק- אאוט ליריביהם על מנת לעלות לשלב הבא. בשעות הצהריים המאוחרות נגלה מיהו הנהג שיעלה על הפודיום חמוש בשמפניה לאחר שהאכיל את כולם עשן והשאירם מאחור.

אפילו מיכאל שומאכר, הנהג והאגדה, כמו נהגי פורמולה רבים נוספים, התחיל את דרכו במסלולי הקארטינג. ואין זה מפתיע; הקארטינג משלב בתוכו את כל יסודות הספורט האתגרי: מהירות, אדרנלין, יכולת קבלת החלטות בשבריר שנייה, כוח פיזי, אבל הכי חשוב, הנאה.

הקארטינג הוא הספורט המוטורי הבסיסי ביותר הזוכה לפופולאריות רבה בארץ וברחבי העולם. כיום קיימים בארץ כ-12 מסלולי קארטינג מסוגים שונים מאתרי Indoors ועד אתרי Outdoors. רכבי הקארט מצוידים במנוע ויכולים להגיע למהירויות של עד 70 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully