וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון קלדרון הוא נשיא ריאל מדריד

3.7.2006 / 23:58

הטענות על אי סדרים בבחירות כבר לא ישנו את התוצאה. הפרזידנטה מצהיר שיביא את פאברגאס, קאקה, רובן וקאפלו לסנטיאגו ברנבאו

רמון קלדרון נבחר אמש (ראשון) להיות נשיאה החדש של ריאל מדריד. קלדרון, עו"ד בן 55 שמשמש כחבר הנהלה מ-2002, ניצח ארבעה מועמדים אחרים, בבחירות שנערכו באיצטדיון סנטיאגו בירנבאו. הוא קיבל 8,344 קולות, חואן פלאסיוס זכה ב-8,098, חואן מיגל וייאר מיר הגיע ל-6,702, לורנצו סאנז קיבל 2,377 וארתורו בלדאסאנו סיים עם 1,581.

וייאר מיר סירב לקבל את נצחונו של קלדרון, בטענה שהחלטה שהתקבלה ביום שישי לפסול קולות שהגיעו בדואר, ביטלה את קולותיהם של 8,000 מצביעים מבלי שהייתה להם הזדמנות לשנות את אופן ההצבעה. אבל החוקים והתקנות של המועדון המפואר קובעים כי קלפיות שנפסלו לא יוכלו להיספר מחדש, ולכן קלדרון הוא האל פרזידנטה ה-18 של המועדון. המדרידיסטה הישן, פרדראג מיאטוביץ', שכבש את שער הניצחון של הלבנים בגמר ליגת האלופות של 1998, יהיה המנהל הטכני של המועדון.

"אני רוצה להודות לכל אול שהצביעו עבור הקבוצה שלי", אמר קלדרון. "קיווינו לתמיכה רחבה יותר, אבל אני מבטיח לכל אלו שלא הצביעו עבורנו שאנחנו נעבוד קשה כדי לזכות באמונם".

הוא צפוי להפעיל את כובד משקלו כדי להביא לקבוצה את פאביו קאפלו, שהוזכר כמועמד העיקרי להיות המאמן הבא של ריאל. "אני אפגש עם קאפלו השבוע במארבלה", הוסיף קלדרון. "אנחנו נעבוד במהירות כדי לסגור את זה כמה שיותר מהר".

כזכור, במהלך קמפיין הבחירות הבטיח קלדרון להביא את קאקה, רובן וססק פברגאס, וגם אחרי שנבחר הוא בטוח שלא תהיה לו שום בעיה לעמוד במילה שלו. מיותר לציין שצ'לסי, ארסנל ומילאן מתעקשות שאינן מתכוונות לשחרר את השחקנים הללו. ואם קלדרון רוצה לפתוח את הקדנציה שלו בצורה חיובית, כדאי לו להתחיל לפעול במהירות כדי לעצור את בצורת התארים, שנמשכת כבר שלוש שנים.

עדכון ראשון: 3.7, שעה 8:00
עדכון אחרון: 3.7, שעה 22:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully