וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול חתם ל-3 עונות בהפועל ת"א

ניר איסקוב

2.7.2006 / 21:22

הקשר בן ה-23 האריך את חוזהו בשורות מחזיקת הגביע: "זה נותן דחיפה להמשך ומהווה כבוד גדול בשבילי". הגרוזינים הנבחנים ישוחררו

שי אבוטבול חתם הערב (ראשון) ל-3 עונות בהפועל ת"א באמצעות סוכנו, רונן קצב. חוזהו של אבוטבול פג בעונה הבאה, והחוזה החדש מחליף את הקודם.

אבוטבול בן ה-23 הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל ת"א, שימש כקפטן קבוצת הנוער והשתייך לנבחרות הנוער והאולימפית. "לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר אני מרוצה", אמר אבוטבול לוואלה! ספורט. "אין ספק שלחתום במועדון כזה נותן דחיפה להמשך הדרך ומהווה כבוד גדול בשבילי. תמיד הציפיות שלי הן להשתלב בהרכב. אני רוצה להגיע כמה שיותר רחוק, קודם כל עם הפועל ת"א ואחר כך לשחק באירופה. זו גאווה בשבילי להמשיך עם האוהדים שלנו, שהם הקהל מספר 1 בשבילי".

המאמן יצחק שום, יודיע כפי הנראה בימים הקרובים לשני הגרוזינים הנבחנים, הבלם גיאורגי אוניאני, והקשר האחורי, נוזדזה לאשה, על שחרורם, למרות שהשניים מגלים יכולת סבירה באימונים. שום מעדיף לבחון אופציות אחרות בעמדת הקשר האחורי, אותה הוא מעוניין לאייש בקשר זר.

ג'ון פנטסיל זכה למנוחה של מספר ימים, שבמהלכם יבחנו המגן הגנאי והקבוצה את ההצעות לרכוש אותו. הבלם הארגנטיני, חאבייר פאס, שתנאיו לעונה הקרובה סוכמו, אמור לנחות ביום רביעי הקרוב. מלבד הכח עמידר ר"ג, מתעניינות במסאי דגו גם הפועל ב"ש והפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully