וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א פתחה את הקיץ בניצחון

2.7.2006 / 19:56

הצהובים ערכו את משחק האימון הראשון שלהם וניצחו 0:2 את הפועל ירושלים. לוברק הותיר רושם טוב, עומר פרץ שיחק חצי שעה

מכבי ת"א פתחה היום (ראשון) את משחקי האימון שלה עם ניצחון 0:2 על הפועל ירושלים בקרית שלום.

אבי יחיאל ורועי דיין כבשו לזכות מכבי, במשחק שנועד בעיקר לבחון את יכולתו של הנבחן הקרואטי קרונוסלב לוברק, שהפגין יכולת טובה. עומר פרץ שיחק 30 דקות בקבוצתו החדשה, אחרי שהוסדר שחרורו משטרסבורג הצרפתית.

במועדון הוחלט היום כי לוברק ימשיך להיבחן מספר ימים נוספים בטרם תתקבל החלטה סופית לגבי צירופו לסגל הקבוצה לקראת העונה הבאה.

השוער הקרואטי החדש, טברטקו קאלה, שטס לקרואטיה לסדר את שחרורו מהיידוק ספליט, נעדר מהמשחק, כמו גם שירן ייני שערך אימון ריצה, ואבי נימני וארז מסיקה שהתאמנו בצד. כ-250 אוהדים הגיעו לקריית שלום על מנת לחזות במשחק.

אלי כהן, מאמן הקבוצה, אמר בסיום המשחק: "לוברק שחקן טוב רואים שיש לו יכולות טובות. הוא לא שיחק כדורגל והוא הפתיע אותי ביכולת האירובית שלו במהלך האימונים השבוע. אני צריך לחשוב טוב טוב כדי שהוא יהיה בין חמשת הזרים של הקבוצה".

לגבי חיזוק אפשרי אמר כהן: "אני רוצה חלוץ מטרה בנוסף ללוברק. אנחנו ממתינים לסבסטיאן קריזו הקשר הארגנטינאי מארגנטינה. יש קצת עיכובים ואם הוא יגיע הוא יעשה בדיקות מקיפות והוא יחתום בקבוצה. ראיתי אותו והתלהבתי מאוד, הוא השחקן שחסר לנו. הוא יבלום את התקפות היריב ויתחיל את ההתקפות שלנו. קשה מאוד להשיג בלמים וחלוצים ואנחנו עושים בדיקות מקיפות לגביהם כדי להיות בטוחים ב-100% לגביהם. אני רוצה את הטוב ביותר ולא קל להשיג אותם. יש לי מועמד במיליון דולר ואני לא אחשוף את השם שלו, אנחנו מנהלים איתו מו"מ. יש לנו שחקנים צעירים ואנחנו צריכים את החיזוק במקומות הנכונים. אנחנו צריכים זרים איכותיים. אני יכול לומר לכם שאת יוסי שבחון נקבל אותו בזרועות פתוחות במידה ויבוא אלינו. פרט אליו אני צריך ארבעה חמישה חלוצים בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully