וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "הכל מסתדר ומתחבר"

ניר איסקוב

2.7.2006 / 19:40

בני יהודה פתחה את אימוניה ומאמנה אופטימי למרות עזיבה של מספר שחקני מפתח. מור גולן התאמן, קשר יהודי-צ'יליאני נבחן

בני יהודה פתחה היום (ראשון) את אימוניה בספורטק דרום בת"א, עקב שזרוע שמתבצע במגרש בשכונת התקוה.

המאמן, ניצן שירזי, התייחס לציפיות ולדאגה מצד האוהדים בכל הנוגע להתחזקות הקבוצה, על רקע עזיבתם של אלי אברבאנל, רוני גפני, ומשה ביטון: "העסק לא תקוע. הכל מסתדר ומתחבר. קצת סבלנות. גם מה שיש עכשיו מספיק חזק ואנחנו נשתפר ונמצא את הפתרונות. אוהד שאינו לחוץ לא יכול להיות אוהד של בני יהודה. אנחנו רגילים הרבה שנים ללחץ כזה, וצריכים להמשיך את מה שהפסקנו לפני חודשיים. אם אנחנו רגועים יש לזה סיבה. הבסיס של הקבוצה נשאר. לגבי כל שחקן שעזב - לא אסתכן ואומר שנביא שחקן יותר טוב, אלא אומר רק שנביא פתרון הולם. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה".

לקראת המשימה האירופאית ההיסטורית בגביע אופ"א, המצפה לקבוצתו, אמר שירזי: "אני לא נלחץ מהר. יש לנו שתי מסגרות להתמודד בהן, באירופה ובליגה, וצריך לקחת כל דבר בפרופורציה. אם נדע לכלכל את צעדינו בתבונה, ונתעסק במה שצריך, נגיע מוכנים. נעשה הפרדה בין שתי המסגרות. אנחנו מקבלים באהבה ובברכה את ציפיות האוהדים".

חרף רצונו לחזור להכח ר"ג יומיים בלבד אחרי שחתם על חוזה לעונה בבני יהודה, הופיע מור גולן לאימון הקבוצה ואמר: "זו הרגשה טובה ומרגשת להיות במועדון שגדלתי בו. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לענות על הציפיות ואני מייחל לעונה טובה. חתמתי על חוזה ואעשה את המקסימום. אם אני פה זה אומר שאני רוצה להיות פה".

וינסנט אניימה, שבניגוד לציפיות המוקדמות ממשיך בקבוצה, לפחות לעת עתה: "באמת בשנה שעברה העיתונאים בחרו בי לשוער מספר 1 בליגה? מה פתאום, הרי לא זכיתי בתואר. בכל מקרה אני מודה לכולם. בני יהודה מאוד נחמדים אלי. אני שמח להיות חלק מהמהפכה בכדורגל הישראלי". אניימה הביע דאגה מעזיבת מספר שחקני מפתח: "דיברתי עם המאמן על השחקנים שעזבו וזה משפיע עליי. אני לא אוהב את זה וזה לא מוצא חן בעייני. צריך נסיון באירופה והעזיבות לא תורמות גם לחיזוק הקבוצה בליגה. המאמן הבטיח לי שדברים ישתנו ואני מאמין לו".

בקבוצה החל להיבחן קשר יהודי-צ'יליאני בן 20 בשם כריסטיאן בורדוגו, ששיחק בליגה הראשונה בצ'ילה ועלה ארצה לפני 4 חודשים.

גם יניב אלול ויאיר אזולאי, שהביעו את רצונם לעזוב הגיעו לאימון והתאמנו כרגיל, אם כי הם עדיין מעוניינים להשתחרר. בנוסף, ערכו אימון ראשון גם שחקני הרכש, הבלם הקרואטי מריו לוצ'יץ', אלירן אלקיים, יניב בסון, וכאמור, מור גולן. לאימון הגיעו כמה עשרות אוהדים, שחלקם פרצו לכר הדשא למספר דקות, אך התפנו במהרה.

האתר הרשמי של הקבוצה שודרג, ומכיל בין היתר את כל ההיסטוריה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully