וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהיג החדש של בית"ר

אסף שקד

2.7.2006 / 16:20

שמעון גרשון מתרגל במהרה למדים הצהובים-שחורים, מתערה חברתית ונותן את הטון בהגנה. בוקרי סאדאת, גנאי בן 17, חתם ויצטרף לנוער

"המחנה השנה שונה ממה שעברנו בעונה שעברה", מספר קשר בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, לאחר שבוע מתיש במחנה האימונים שעורכת הקבוצה בהולנד. האמת, יש משהו בדבריו של יצחקי. אלו לא רק השחקנים החדשים שהצטרפו לקבוצה והשחקנים הרבים שעזבו, אלא הצהרות האליפות, בשונה משנים עברו.

במוקד עומדת הצטרפותו של של שמעון גרשון. אם באימוני הפתיחה זכה גרשון לתשומת לב מרבית מהקהל, הרי שעכשיו הגיע הזמן שלו להתחבר לשאר השחקנים. בקבוצה היה חשש לפני הגעתו כי הסמל האדום יסתובב עם האף למעלה. גרשון הזים את החששות הללו במהירות. גרשון הוא מנהיג מהסוג שהיה חסר לבית"ר, על המגרש ומחוצה לו, והעובדה שהוא התחבר עם שני שחקני ההגנה הוותיקים, איציק קורנפיין ודוד אמסלם, מבשרת טובות לתיאום בקו האחורי של בית"ר בעונה הקרובה.

אפק נולד מחדש

אלא שבאופן טבעי, החבר הטוב ביותר של גרשון בבית"ר הוא עמיתו לשעבר להפועל ת"א, עומרי אפק. בחצי העונה האחרונה היה אפק בגדר אאוטסיידר, אולם כעת הוא נראה חד מתמיד, גם בזכות צירופו של גרשון.

כשתמה העונה, כולם היו בטוחים שהגיע הרגע שאפק יפתח את הפה ויתחיל להוציא את כל האמת על הסכסוך הארוך עם פרננדז. לפני היציאה למחנה האימונים, לאחר עוד אימון בבית וגן, ניגשו מספר עיתונאים לשחקן וניסו לדובב איתו. אפק נשמע נחרץ מאוד: "בשלב הזה אין לי כוונה לדבר על שום נושא, תנו לי לדבר במגרש קודם". אמר ועשה. אפק מקדיש את כל כולו לאימונים, מחזיר לעצמו את חדוות הכדורגל שנעלמה ולא מפסיק לחייך, למרות שאת זה הוא עשה גם בתקופה הקשה תחת לואיס פרננדז. הקישור המעובה של בית"ר עשוי לזכות בעוד שחקן חשוב, שלא הגיע מבחוץ, אלא מהספסל.

יצחקי לא הולך לשום מקום

כנראה שכשברק יצחקי נוחת על אדמת הולנד, המזל לא מאיר לו פנים. אחרת, איך אפשר להסביר את העובדה שבשנה שעברה, ביומו השלישי של המחנה, הוא נפצע והושבת לחודשיים, וגם העונה הסיפור חוזר על עצמו, ולאחר מספר ימים מוצא עצמו יצחקי שוב מחוץ לאימונים?

הקשר-חלוץ הכשרוני עוד הספיק לקיים מספר אימונים עם שאר השחקנים ובלט בהם, עד ששרירי הבטן בגדו בו וגרמו לו לפרוש לשלושה ימים. למזלו, הפעם מדובר במתיחת שריר בבטן בלבד, ובקבוצה מאמינים שכבר בשבוע הקרוב השחקן יחזור לאימונים רגילים.

אבל הסיפור הגדול בגזרת יצחקי הוא כמובן ההתעניינות בו מצד גנק הבלגית. אם לפני שבועיים היו מי שלגלגו על השחקן והגדירו את ההצעה מגנק כפיקטיבית, הרי שהשבוע אפילו יצחקי עצמו היה מופתע לראות נציגים של גנק, שהגיעו למלון ושוחחו עם הצוות המקצועי של בית"ר לגביו.

ההגעה של הצוות הבלגי כנראה גרמה לפאניקה בבית"ר, וביום חמישי, כשנחת היו"ר ולדימיר שקלאר בהולנד, הוא מיהר להצהיר כי "אני הולך לשוחח עם הנציגים של גנק, אבל אין שום סכום שישחרר את יצחקי מהקבוצה".

הילדים פורחים

צמד שחקני הבית המוכשרים, אבירם ברוכיאן ועמית בן-שושן, רושמים יכולת גבוהה מאוד, ועל פי פני הדברים, הם נמצאים לקראת הפריצה הגדולה שלהם.

השניים, שבכל עונה מגלים שיפור ביכולתם והוזכרו כמועמדים לקבל זימון לנבחרת הבוגרת, מציגים יכולת מעולה באימונים. בין השניים שוורת חברות אמיצה, והקשר החם גורם לשניים לשיתוף פעולה פורה גם על המגרש. ביחד עם ברק יצחקי ואלירן דנין, נראים ארבעת הצעירים כלהיט של בית"ר בשנים הבאות. אם יצחקי יישאר, כמובן.

גם קובי מויאל, תוצר נוסף של מחלקת הנוער, משתלב היטב, מציג יכולת מרשימה, ועשוי למלא בהצלחה לפחות חלק מהחלל הריק שנוצר בקישור האחורי עם עזיבת מזואה אנסומבו ועידן מליחי.

בתוך כך, בית"ר סיכמה היום (ראשון) על השאלתו לעונה אחת עם אופצייה לנוספת, של חלוץ גנאי בן 17 בשם בוקרי סאדאת, המשחק בנבחרת הצעירה של ארצו. השחקן יצטרף לקבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully