וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודם בנאדו עשה, ורק אח"כ חשב"

רומן רוזנבלט

2.7.2006 / 20:14

נשיא מכבי חיפה התייחס במסיבת עיתונאים לסכסוך עם הקפטן. חיפה רוצה לארח את מוקדמות ליגת האלופות בקרית אליעזר

"אריק בנאדו הוא לא עוד שחקן, הוא קפטן, אבל ברגע שאתה מתנהג כמו אחד שעושה ורק לאחר מכן חושב, נוצר המצב שנוצר". כך התבטא היום (ראשון) נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה לרגל פתיחת העונה, בהתייחסו לסוגיית הסכסוך עם הקפטן.

שחר הוסיף: "אני מאוד מצטער שבנאדו לא פה. הסטטוס שלו הוא כזה שיש לו הסכם בר תוקף שנמצא בהתאחדות, וכל מה שאריק ביקש, הוא בחזקת בקשה בלבד. כשנפגשנו, הוא ביקש סכום מסוים, 175 אלף דולר, ונענה על המקום בשלילה. הצעתי הצעה משלי, שלא הייתה מוסכמת עליו. לאחר מכן, גם בפגישה שהוא קיים עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, הוא לא היה מרוצה, ואני מאוד מצטער על כך שאריק נקט בצעד שנקט. לא רצינו לעשות לו ועדת משמעת, נתנו לו מספר ימים כדי להתחרט, אבל הוא לא חזר בו, ולכן נקיים אתו בקרוב ועדת משמעת, בתקווה שבמהלכה ייתכן שהשחקן בכל זאת יישאר בקבוצה. אריק צריך להבין שגם בקשות צריך לדעת איך לבקש". שחר ציין כי ההחלטה אם ליטול מבנאדו את סרט הקפטן היא בלעדית של המאמן רוני לוי.

בנוגע לפניות לבנאדו ולאדורם קייסי מצד אייל ברקוביץ', אמר נשיא האלופה: "אני לא יודע אם הייתה הצעה כזו, אבל עצם שזה שקובי בלדב ודניאל יאמר התקשרו אליי והתנצלו על העניין, מראה שכנראה היה משהו, שכן הפנייה שלהם נעשתה אחרי הפרסומים בתקשורת לגבי הפניות לבנאדו. בכל מקרה, מערכת היחסים שלנו עם נתניה הייתה ותהיה מצוינת".

"לא נתיישר עם קבוצות אחרות"

שחר גם דיבר כניסה על כניסתם של בעלי הון חדשים לכדורגל הישראלי: "אנחנו לא נתיישר עם קבוצות אחרות בעניין ההצעות הכספיות. זה נעשה לפי הדרך שלנו. עוד לא השלמנו את הכנת התקציב, אבל הוא כנראה יחרוג ב-10 אחוז כלפי מעלה. לא נגיע ל-50 מיליון שקל".

הנשיא המשיך להחמיא לרוני לוי, כשאמר: "אם רוני לוי היה מאמן את ברזיל, הם לא היו מפסידים". חיפה הגישה לאופ"א בקשה לארח במוקדמות ליגת האלופות באחד האצטדיונים, ר"ג, בלומפילד וקרית אליעזר, כשהעדיפות היא כמובן למגרש הביתי, לפחות בשלב המוקדם.

הקבוצה הוציאה לקשר הברזילאי, אנדרסון שאבייר, אשרת שחקן במקום אשרת תייר, והוא ייצא השבוע עם האלופה למחנה אימונים, אם כי החתמתו תלויה כמובן בתעודת תושב ארעי שיקבל רוברטו קולאוטי. רועי דניאל מונה רשמית לדובר המועדון, משרה שלא הייתה מאוישת מאז פיטוריו של עופר הראל.

אחרי האימון שהתקים הבוקר, קבע המאמן רוני לוי את הסגל הסופי שייצא למחנה האימונים הראשון בהולנד ביום שלישי הקרוב. ארבעה שחקנים שהתאמנו עם האלופה בשבועיים האחרונים נשארים בארץ ועתידם ייקבע בתקופה הקרובה. מדובר בשי בירוק (שבינתיים צפוי להצטרף למ.ס.אשדוד), שי מימון, גיז'רמו ישראלביץ' ורביד גזל. שני שחקני הגנה נוספים, קלמי סבן (עוזב לרומניה) ואריק בנאדו (סכסוך) לא מצטרפים אף הם. המגן השמאלי איסלאם כנעאן והבלם מור ממן שלא היו בסגל הקבוצה בעונה האחרונה יצטרפו גם כן.

הסגל המלא שימריא ביום שלישי בבוקר, אחרי שיחגגו עם קלמי סבן את חתונתו כולל את: ניר דוידוביץ, תום אלמדון, אמיר אדרי, אלון חרזי, רפאל אולארה, אדורם קייסי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי, מור ממן, איסלאם כנעאן, חאבייר דירסאו, אנדרסון שאבייר, ליאור רפאלוב, עבאס סואן, מאור מליקסון, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי, מאור בוזגלו, בירם כיאל, רוברטו קולאוטי, תומר חמד, עדן בן-בסט, יניב קטן ושלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully