וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ארליך ורם בחוץ

3.7.2006 / 22:46

הצמד הישראלי הפסיד לצ'כים ויזנר ודלוהי בסיבוב השלישי של ווימבלדון אחרי 3 וחצי שעות. יואיט, פדרר ושראפובה ברבע הגמר

רוז'ה פדרר, זוכה שלושת תארי ווימבלדון האחרונים לגברים, העפיל היום (שני) לרבע הגמר אחרי עוד משחק קליל מבחינתו, הפעם מול תומאס ברדיץ' הצ'כי (13). המדורג ראשון בעולם לא התקשה לעשות את העבודה בשעתיים ועשרים דקות ושלוש מערכות חלקות - 3:6, 3:6, 4:6. השוויצרי שלט בכל האספקטים של המשחק, כששלח 47 ווינרים מול 19 בלבד של יריבו, וקבע את קצב האירועים מההתחלה ועד הסוף.

המדורג שני בטורניר, רפאל נדאל, ששלח הביתה את האגדה אנדרה אגאסי, גבר גם על היראקלי לבאדזה הגרוזיני בשלוש מערכות חלקות 3:6, 6:7, 3:6. לייטון יואיט (6) האוסטרלי, זוכה טורניר 2002, פגש את דויד פרר (23) הספרדי, שלא בדיוק נחשב למומחה דשא. יואיט שבר בכל אחת משתי המערכות הראשונות כדי לעלות ל-0:2 (4:6, 4:6). במערכה השלישית, פרר התעלה על עצמו והפתיע את האוסטרלי עם 4:6. יואיט ממש לא רצה מערכה חמישית בשלב הזה ושבר את פרר בדיוק בזמן הנכון במערכה הרביעית, כדי לנצח 5:7.

יואיט יתמודד ברבע הגמר מול מרכוס בגדאטיס, שגבר בקלות על אנדרו מארי הבריטי, התקווה הגדולה של האנגלים להשכיח את תוגת המונדיאל. הקפריסאי ניצח 3:6, 4:6, 6:7, ונראה שהציפיות המוגזמות ממארי מתחילים להזכיר את אלו מאחד אחר שתמיד איכזב בווימבלדון, טים הנמן.

מריו אנצ'יץ' (7) הקרואטי הדיחה את נובאק דיוקוביץ' הסרבי בדרבי של יוגוסלבים לשעבר, אבל לא לפני שדיוקוביץ' העביד אותו במשך חמש מערכות קשות. אנצ'יץ' לקח את הסט הראשון 4:6, אבל אז נפל לפיגור אחרי שיריבו ניצח 4:6, 4:6. בשתיים הבאות התעשת המדורג שביעי עם 5:7 ו-3:6 והמשיך הלאה. הפרס של אנצ'יץ' הוא דייט עם פדרר. גם ירקו ניימינן הפיני (22) המשיך הלאה רק לאחר חמש מערכות, והקורבן שלו היה דמיטרי טורסונוב הרוסי. התוצאה - 5:7, 4:6, 7:6, 7:6, 7:9. ניימינן יפגוש ברבע את נדאל.

שני טניסאים נוספים שהבטיחו את מקומם ברבע הגמר הם ראדק סטפאנק ויונאס ביורקמן. סטפאנק הצ'כי (14 בטורניר) גבר בקרב מתיש על פרננדו ורדאסקו הספרדי (28) 7:6, 3:6, 6:4, 4:6, 2:6. ביורקמן השבדי (59 בעולם) הזיע לא פחות מול הענק הבלארוסי מקס מירני לפני שניצח 3:6, 6:7, 6:4, 6:2, 3:6.

דמנטייבה, שראפובה והנין-הרדן ברבע הגמר

אלנה דמנטייבה הרוסיה (7 בטורניר) היא הטניסאית הראשונה שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר. דמנטייבה טיילה בשמינית מול שנאיי פרי האמריקאית וניצחה 2:6, 0:6. דמנטייבה תפגוש לדרבי רוסי ברבע הגמר את מריה שראפובה (4), שניצחה בקרב קשה את פלאביה פאנטה האיטלקיה (16) 6:7, 6:3, 3:6. שראפובה לא ממש שיכנעה במערכה הראשונה, הירבתה בשגיאות כפולות והתעלתה על עצמה בשובר שיוויון, כדי לנצח במערכה הראשונה. במערכה השניה, פאנטה הוכיחה למה היא במרחק נגיעה מהטופ 15 בדירוג העולמי, כשהציגה טניס מרהיב וניצחה 3:6. הנסיון במעמדים האלה עשה את שלו במערכה השלישית, שהייתה כולה בשליטתה של הרוסיה.

טניסאית נוספת שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר היא ז'סטין הנין-הרדן הבלגית (3 בטורניר), שלא התקשתה בשמינית הגמר מול דניאלה הנטוחובה הסלובקית (15 בטורניר) וניצחה 3:6, 1:6. הנין-הרדן תתמודד בשלב הבא מול הפתעת הטורניר, סוורין ברמון הצרפתיה, שהמשיכה בדהירה שלה וניצחה את איי סוגיאמה היפנית 6:7, 3:6.

הסינדרלה השניה ברבע הגמר היא נה לי הסינית (27 בטורניר), שהפתיעה הפעם את הפינאליסטית מהרולאן גארוס, ניקול ויידיסובה הצ'כית וניצחה 6:4, 1:6, 3:6. נה לי, שהפכה לסינית הראשונה שעולה לרבע גמר בטורניר גראנד סלאם, תתמודד במשחק הבא מול קים קלייסטרס הבלגית (2 בטורניר), שלא התקשתה מול אגניישקה ראדוונסקה הפולניה וניצחה 2:6, 2:6.

אנסטסיה מיסקינה הרוסיה (9 בטורניר) עלתה בפעם השניה ברציפות לרבע הגמר בווימבלדון, אחרי שגברה על ילנה ינקוביץ' הסרבית (26 בטורניר) 4:6, 6:7. מיסקינה תפגוש ברבע הגמר את המדורגת הראשונה בעולם אמלי מורזמו שלא התקשתה מול הסרבית אנה איבנוביץ' (19 בטורניר) 3:6, 4:6.

אנדי ויוני בחוץ

אנדי רם ויוני ארליך (5) משחקים בסיבוב השלישי של טורניר הזוגות מול לוקאס דלוהי ופאבל ויזנר הצ'כים (11). הצמד הישראלי פתח את המשחק טוב והשיג שבירה ראשונה כדי לעלות ליתרון 2:4 במערכה הראשונה. הצ'כים הגיבו מייד בשבירה משלהם כדי להשוות ל-4:4 והובילו בסופו של דבר לשובר שיוויון, בו ניצחו 4:7.

במערכה השניה, שני הזוגות הצליחו לשמור על ההגשות שלהם, אלא שהצ'כים ניצלו את ההזדמנות הלפני אחרונה, במשחקון העשירי, להשיג שבירה ולנצח 4:6, כדי לעלות ל-0:2 במערכות. ארליך ורם הצליחו סוף סוף לשמור על משחקוני ההגשה שלהם במערכה השלישית ולהוסיף שבירה במצב של יתרון 3:4, כדי לנצח 4:6. במערכה הרביעית, הצ'כים כבר עלו ל-3:5 והשיגו נקודת משחק במשחקון התשיעי, אלא שרם וארליך שמרו על קור רוח והשיגו שבירה כדי לצמק ל-5:4. במשחקון הבא, הצ'כים השיגו עוד שלושה כדורי משחק, רם וארליך הצילו את כולם והישוו ל-5:5. אחרי 3:10 שעות של משחק הגיע שובר השיוויון השני במשחק. הצ'כים שוב שלטו במאני טיים ועלו ליתרון 2:6. הישראלים הצליחו להציל עוד 3 נקודות משחק, אבל זה היה מאוחר מדי. ויזנר ודלוהי השלימו ניצחון 5:7 בשובר שיוויון ו-1:3 במערכות במשחק כולו.

רם המתיק את הגלולה כשניצח בסיבוב השני של הזוגות המעורבים, יחד עם ורה זוונרבה. השניים גברו על כריס הגארד (דרום אפריקה) ואלני דנילידו (יוון) 4:6, 6:2, 4:6. בסיבוב השלישי תחכה לרם אגדת הטניס מרטינה נברטילובה, שתשחק יחד עם מארק נולס מהבהמאס.

שחר פאר, שהודחה מטורנירי היחידות והזוגות, הפסידה גם בזוגות המעורבים יחד עם קווין אולייט מזימבבאואה, 6:3, 6:4לווסלי מודי (דרום אפריקה) ו-ורה דושבינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully