וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם חוזר למכבי נתניה

רומן רוזנבלט

1.7.2006 / 23:42

שחקן העבר ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אבל בטוברוק לא ממהרים להסכים למהלך: "לא נתנו לו את ברכת הדרך"

אחרי שלא הצליח להתמנות למאמן הראשי של קבוצת הבוגרים, יגיע בכל זאת שחקן העבר של מכבי נתניה, בני לם, לקבוצת נעוריו. החל ממחר יחל לם לכהן בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי נתניה, בדומה לתפקיד אותו מילא בשנים האחרונות בביתר טוברוק.

לם חתם במהלך סוף השבוע לאחר שהבהיר יחד עם עורך דינו, אייל יפה, כי התפטר מטוברוק ואינו מחויב למועדון יותר. הבעלים, דניאל יאמר, הסביר הערב (שבת): "לפני שהלכנו על המהלך בדקנו את העניין מול בני לם ועורך דינו, והובהר לנו כי חוקית אין שום בעיה שיעבוד אצלנו. כמו כן הובהר כי לאחר שיחתום אצלנו לא תהיה שום בעיה חוקית מול טוברוק ואם תהיה לנתניה לא יהיה שום קשר לעניין".

למרות הודעה זו, בטוברוק לא ממהרים כל כך להסכים למהלך. הבעלים של המועדון הגיב הערב לעניין: "שיהיה לו גמר חתימה טובה. מבחינתי הדברים ייבדקו על ידי היועץ המשפטי של מועדון ביתר נס טוברוק גם מול מכבי נתניה וגם מול בני לם עצמו, שכן אני לא נתתי לו את ברכת הדרך למהלך".

בנוסף למהלך זה, יקיים המועדון ערב התרמה מיוחד עבור המחלקה בעוד כחודשיים (ב-2 בספטמבר) ב"גן השקמים", שכל הכנסותיו יועברו למחלקה. ראש העיר מרים פיירברג תהיה אורחת הכבוד.

מחר תחזור הקבוצה לאימונים, כאשר במהלך השבוע צפויים השחקנים ללא מעט ימים שיכללו שני אימונים ביום, שיתרכזו שוב בעיקר בכושר. ביום חמישי יתקיים משחק אימון מול הפועל רמת השרון.
הקבוצה שתצא למחנה האימונים בפרנקפורט שבגרמניה ב-16 ליולי תקיים מספר משחקי אימון, בין היתר מול קבוצות מהליגה הראשונה בגרמניה, איינטרכט פרנקפורט ונירנברג, וכן קייזרסלאוטרן שירדה העונה לליגה השניה.

בסוף השבוע חתם ניר ברקוביץ' בקבוצה לעונה אחת, על חוזה של כ-20 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully