וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנואבה למילווקי בתמורה לטי ג'יי פורד

1.7.2006 / 14:23

הבחירה בברניאני הביאה את טורונטו לוותר על הפורוורד תמורת הרכז המהיר. נוביצקי נגד קיובן, כרמלו סיכם על הארכת חוזה של 80 מיליון

בדאלאס נראה שעדיין לא ממש התאוששו מאובדן האליפות למיאמי. דירק נוביצקי, שראה באיזו קלות הופך יתרון 0:2 בסדרת הגמר להפסד 4:2, התייחס להתנהגות של הבעלים מארק קיובן כנגד השופטים במהלך המשחקים.

"הוא יהיה חייב ללמוד לשלוט בעצמו בדיוק כמו שהשחקנים צריכים", אמר הגרמני. "אסור לנו לאבד את הראש כל הזמן על המגרש ומחוץ למגרש, וגם הוא צריך ללמוד את זה. הוא צריך להשתפר בעניין הזה ולא לצעוק על השופטים כל המשחק". על פי דיווחים, ביקשו בעבר נוביצקי, סטיב נאש ומייקל פינלי כי הבעלים יישב במהלך המשחק בחדר ה-VIP המיוחד שלו. זה לא עזר, וקיובן נשאר קרוב לפרקט.

בעניין אחר, קיובן מתכוון להחתים מחדש את ג'ייסון טרי. הג'ט, שנתן עונה מצוינת בקבוצה כקלעי השלישי אחרי נוביצקי וג'וש הווארד, רוצה להישאר, ולא נראה שיהיו בעיות מיוחדות. מבחינת קיובן, דקה אחרי שתיפתח האפשרות לפנות לשחקנים חופשיים (החל מה-1 ביולי) הוא יגיש לטרי הצעה, כשבהמשך יגיעו הצעות להארכת חוזה לנוביצקי וג'וש הווארד.

"השחקנים החופשיים שלנו הם בעדיפות ראשונה", אמר קיובן. "אני די בטוח שנצליח לשמור עליהם. עוד לא דיברנו על פרטים, אבל הם נתנו לנו להבין שהם רוצים להישאר".

כרמלו יישאר בדנבר


כרמלו אנתוני הוא הראשון מבין שחקני הדראפט של 2003 שהגיע לסיכום עם קבוצתו על הארכת חוזה. הדנבר נאגטס הגישו לפורוורד המוכשר הצעה רשמית על חוזה לחמש שנים בעבור המקסימום האפשרי, 80 מיליון דולר, ומלו הודיע כי יחתום על החוזה ברגע שחוקי ה-NBA יאפשרו זאת, ב-12 ביולי.

בעונה הבאה הוא ירוויח 4.7 מיליון דולר, השנה האחרונה תחת חוזה הרוקי שלו. ב-2005/6 הוא העמיד את הממוצעים הטובים ביותר שלו עם 26.5 נקודות למשחק בממוצע.

קליבלנד הציעה ללברון ג'יימס הארכת חוזה לתקופה מקסימלית של חמש שנים בשכר של 80 מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר אותו הם יכולים לשלם לפנומן הצעיר. אם יסכים, ישאר ג'יימס בקבליבלנד עד סיום עונת 2012/13.

עד ה-12 ביולי לא יוכל ג'יימס לחתום על החוזה החדש, ובינתיים הוא לא ממהר לממש את ההצהרה הקודמת שלו לפיה ישמח להישאר בקליבלנד. "אני לא מדבר על זה כרגע", חייך לברון בהתייחס לנושא רק לפני יומיים. "תצטרכו לפנות בעניין להנהלת הקבוצה".

גם דווין וויד וכריס בוש יקבלו הצעות דומות, וגם הם צפויים להישאר בקבוצותיהם.

וילנואבה תמורת טי ג'יי פורד

צ'רלי וילנואבה מטורונטו עובר למילווקי בתמורה לטי ג'יי פורד, כך נקבע בטרייד שנערך בלילה שבין שישי ושבת. פורד, שהתאושש מפציעה בחוט השדרה שניטרלה אותו לשנה וחצי, סיים 72 משחקים בעונה האחרונה עם ממוצע של 12.2 נקודות ו-6.6 אסיסטים. "הוא היה השראה לכולנו באופן בו מצא את הרצון והכוח להילחם בפציעה שעבר בצוואר", אצר הג'נרל מנג'ר של מילווקי, לארי האריס, שפרט לוילאנובה יקבל מטורונטו גם קצת מזומנים.

טורונטו, שתתחזקה עכשיו בקו האחורי, יכולה לוותר בשקט על וילנואבה, אחרי שבחרה בדראפט השבוע את אנדראה ברניאני האיטלקי. "אנחנו מצטערים לראות אותו הולך, אבל יש מחיר לניסיון להשתפר", אמר ה-GM החדש של טורונטו, בריאן קולנג'לו, ששלח את וילנואבה לבאקס של אנדרו בוגוט. בארניאני יקבל את עמדת הפאוור פורוורד, לצידו של בוש, שצפוי לשחק כסנטר. הרכז של הקבוצה בשנה האחרונה, מייק ג'יימס, הבהיר כי הוא מעוניין לראות הרבה אפסים בחוזה החדש שלו, ונראה שקולאנג'לו לא מתלהב מהתרומה שלו על הפרקט, וזאת למרות הממוצעים היפים. כעת פורד ייתן לו רכז מהיר ואקטיבי, מעין תואם סטיב נאש. לצידם של מוריס פיטרסון וכריס האמפריס ישחקו, כאמור, בוש, בארניאני ופורד, וקולאנג'לו יכול להיות מרוצה על תהליך הבניה המבטיח שהחל בקנדה.

במילווקי מתכוונים לפנות את משבצת הסנטר לאנדרו בוגוט ולהעביר את ג'מאל מגלור בטרייד. בעונה שעברה שיחק האוסטרלי כפאוור פורוורד, וה-GM לארי האריס החליט למצוא מספר 4 במקומו, וזה בדיוק המשבצת שימלא וילנואבה, שנבחר שביעי בדראפט האחרון, ואחרי שנקטל בתקשורת החזיר בעונת רוקי מצוינת של 13 נקודות ו-6.4 כדורים חוזרים. את מקומו של פורד כרכז ימלאו מו וויליאמס, קלע דינמי ומוכשר שכבר הוכיח את עצמו גם כרכז יעיל, וצ'רלי בל, מנהל משחק סולידי ואמין.

איש המסתורין של איזיאה

כמה ימים אחרי ההצהרה הפומבית של הבעלים של הניקס על עונת המבחן של איזיאה תומאס, והנשיא-מאמן כבר צבר לעצמו פאדיחה ראשונה. בערב הדראפט הוא מיהר לבחור כבר במקום ה-20 את הסמול פורוורד רנאלדו בולקמן מדרום קרוליינה, שחקן שלא שווה יותר מסיבוב שני. בתשובה לשאלות על הבחירה התמוהה, אמר תומאס כי רצה להקדים ולבחור את השחקן לפני שפיניקס, שהחזיקה בבחירות ה-21 וה-27, תחטוף אותו.

הצרה היא, שגורמים בפיניקס סיפרו שכלל לא הייתה להם כוונה לבחור את בולקמן, "אפילו לא אם היה פנוי בזמן הבחירה ה-45". תומאס, בעצם, לקח את בולקמן בזמן שהרכז הנהדר של קונטיקט מרכוס וויליאמס טרם נבחר. הוא טען כי היה בוחר את מרדי קולינס, שנבחר על ידו במקום ה-29 בכל מקרה. "כשמסתכלים על סוג הרכז שחיפשנו, רצינו יותר גודל בעמדה הזו", נדחק זיק לפינה בניסיון להסביר את קבלת ההחלטות שלו. בולקמן, אגב, לא דורג אפילו ברשימת 100 המועמדים הטובים ביותר אצל רוב הקבוצות.

"הייתי בשוק", סיפר בולקמן. "הייתי בבית של אמא שלי, והערנו את כל השכונה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully