וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: 12 קרונות התנגשו ברכבת

1.7.2006 / 13:29

דונטרל "די טריין" וויליס ופלורידה קטעו 12 נצחונות רצופים של בוסטון עם 2:5. היאנקיז עברו בקושי את המטס, עם 0:2

פלורידה - בוסטון 2:5

לכל דבר טוב יש סוף. אחרי ארבעה סוויפים רצופים, הרד סוקס ראו הפסד על הלוח. ג'ייסון ג'ונסון רשם את הפסדו הראשון מאז עבר לגרביים ב-21 ביוני, כשהרשה את כל חמש הריצות בשני האינינגים הראשונים. אבל למרות שג'ונסון התמתן, דונטרל וויליס מנגד היה חד, עם שבעה אינינגים ושבעה חשמולים. שתי חבטות ושתי ריצות להנלי רמירז, שהועבר מבוסטון בתחילת העונה, שמירה לג'ו בורובסקי.


יאנקיז - מטס 0:2

מייק מוסינה לא יכול היה לרשום לצערו את הניצחון בגלל הפסקת גשם ארוכה. מוס רשם משחק מושלם במשך ארבעה אינינגים, כשג'ייסון ג'יאמבי מעלה בהומר את היאנקיז ליתרון. אבל במקומו נכנסו ארבעה מגישים, רון וילון, סקוט פרוקטור, קייל פרנסוורת' ומריאנו ריברה, שחברו לחבטה אחת בלבד שהרשו. אורלנדו הרננדז דווקא חזר מההפסקה, אבל למרות שבעה ושלושה רשם את ההפסד.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 5:6

ג'רמי אקארדו, שמחליף את ארמנדו בניטז, עשה בניטז משל עצמו עם שתי ריצות שהרשה בסינגל של חליל גרין באינינג התשיעי. הוא חירב בכך ניצחון לג'יימי רייט. שמונה ושלושה לצ'אן הו פארק שעמד בפני הפסד. ניצחון לבריאן סיקורסקי.


קאבס - וייט סוקס 6:2

כרגיל בעונות האחרונות, לקאביז אין מה להציע מול הגרביים ממערב העיר. חואן אוריבה בערב גדול של הומר וחמישה ריביז ניצח בעצמו עבור ג'ון גארלנד והוייט סוקס. שישה ושישה לא הספיקו לשון מרשל, שרשם את ההפסד.


אטלנטה - בולטימור 3:5

קצת נחת לברייבס בעונה עגומה ביותר. ניצחון שני העונה לצ'אק ג'יימס, שמירה לקלוזר החדש של הקבוצה, חורחה סוסה. הומרים לאדם לה רוש מאטלנטה ולקורי פטרסון מבולטימור.


טקסס - יוסטון 1:3

ויסנטה פאדייה רשם את הופעתו הטובה ביותר העונה, עם שמונה וחמישה, כשהוא נעזר בהומר של איאן קינסלר ובדאבל של מארק טשיירה (עונה די עגומה עד כה). בצד המפסיד: רוי אוסוולט חסר המזל, עם שמונה אינינגים. שמירה מספר 16 לאקינורי אוצוקה היציב.


אוקלנד - אריזונה 6:4

האייז לא ניצלו את ההפסד של הריינג'רס כדי להגדיל את הפער. קלאודיו ורגאס רשם שישה ושבעה, וחורחה חוליו גונן על הניצחון. ההפסד לבראד האלסי.


סיאטל - קולורדו 2:0

ג'וש פוג מעולם לא רשם שאטאאוט, לא בפיטסבורג ולא ברוקיז. כל זאת, עד שפגש את המחבטים של המארינרס. פוג הגיש תשעה אינינגים עם חשמול אחד בלבד, כשהוא נעזר בהומר ובשתי ריצות של בראדלי הופ. הפסד לג'יימי מוייר.

דטרויט יוצאת בשן ועין מפיטסבורג

פיטסבורג - דטרויט 7:6

נראה היה שזה יהיה ניצחון קל לטייגרס, שעלו ל-2:7 מהיר בסיוע הומרים של מרקוס ת'יימס וכריס שלטון. אבל קני רוג'רס לא החזיק מעמד אפילו חמישה אינינגים, הרשה חמש ריצות, הפייראטס חזרו למשחק וכמעט איזנו. רומן קולון רשם את הניצחון, טוד ג'ונס עם השמירה וקיפ וולס הגמור עם ההפסד. לטייגרס זה היה ניצחון שביעי ברציפות.


וושינגטון - טמפה ביי 11:1

קרל קרופורד מצא את המחבט והשריש שני הומרים, כשטים קורקורן מגיש שבעה אינינגים ללא מענה ורוקו באלדלי, דיימון הולינס וחורחה קאנטו משתתפים גם הם בחגיגה. מייקל אוקונור וג'ייסון ברגמן חברו ל-11 ריצות החובה של הנשיונאלס.


סט. לואיס - קנזס סיטי 7:5

למרות היתרון ב-NL מרכז, הציפורים האדומות ממשיכות לגהק קשות. אמביוריקס בורגוז דפק שני סטרייקאאוטים על בסיסים מלאים באינינג התשיעי, מה שנתן לרויאלס את ההצתה המספקת כדי לשים שתי ריצות על הלוח בעשירי. קנזס סיטי, שניצחה רק שניים מעשרת משחקיה האחרונים מול הקרדינלס, לא נבהלה גם בפיגור 5:3. הומרים לדאג מינטקביץ' ולמארק טיהאן, הפסד לבריידן לופר.


טורונטו - פילדלפיה 1:8

ארבע וארבע. זה מספר הריצות שרשמו הבלו ג'ייז בכל אחד מהאינינגים הראשונים במשחק, מה שהספיק לקייסי ג'נסן לרשום ניצחון קל שבקלים. שני הומרים וחמישה ריביז ללייל אוברביי, המצוי בכושר מצוין. הפסד לאדם ברנרו, ששרד שני אינינגים בלבד.


מינסוטה - מילווקי 2:8

אלמלא הרצף של דטרויט, הטווינס היו עמוק במאבק הצמרת ב-AL מרכז. בארד ראדקה הגיש שבעה וארבעה, וג'סטין מורנו וטוריי האנטר חבטו להומרים רצופים באינינג השני, כדי לעצב את הניצחון על קרלוס וילנואבה. הבית הזה מתחיל להיראות מעניין ובעל פוטנציאל.


איינג'לס - דודג'רס 6:1

הבשורה באיינג'לס היא שהמהפך בבית משפחת וויבר הושלם: ג'יירד עלה חזרה מהמיינורס, ג'ף שוחרר מהקבוצה. מעבר לזה, שום דבר טוב לא קורה שם, כשבראד פני טיגן שישה בשבעה אינינגים של עבודה, וניצח את שמנתולו קולון העגלתי. הומר לאנדריי אית'ייר.


סינסינטי - קליבלנד 8:9

איך, איך, איך?? ביתרון 0:7 באינינג השמיני, היה די ברור שפול בירד הולך לרשום ניצחון קל שבקלים. ואז נכנס הבולפן המשובח של האינדיאנס לפעולה. אוסטין קרנס וחואן קסטרו חבטו לשני הומרים על רפאל בטנקורט, הרדס צימקו ל-4:7. אבל השבט יצא מזה בשלום ועוד הוסיף ריצת ביטוח ל-4:8. ואז החל מופע האימים של בוב "כבר לא שולת!!!111" וויקמן. וויקמן נכנס ל-0.2 האינינגים האחרונים, הרשה ריצה אחת, מילא את הבסיסים, ראה מולו את אדם דאן ובום - גזונגה שהניבה גראנד סלאם ושלחה את האינדיאנס מבויישים בעוד משחק נפל של הבולפן. קנט מרקר נהנה מהניצחון הכי מוזר בקריירה שלו.

טבלאות

AL מזרח:

בוסטון רד סוקס 29:48
ניו יורק יאנקיז 32:45 (3 משחקים מאחור)
טורונטו בלו ג'ייז 34:45 (4)
בולטימור אוריולס 44:36
טמפה ביי דוויל רייז 45:35


מרכז

דטרויט טייגרס 25:55
שיקגו וייט סוקס 27:52 (2.5)
מינסוטה טווינס 35:43 (11)
קליבלנד אינדיאנס 43:35
קנזס סיטי רויאלס 52:26


מערב

אוקלנד את'לטיקס 37:42
טקסס ריינג'רס 39:41 (1.5)
סיאטל מארינרס 40:41 (2)
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 44:35


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 32:47
פילדלפיה פיליז 42:36 (10.5 משחקים)
פלורידה מארלינס 41:35
אטלנטה ברייבס 46:34
וושינגטון נאשיונלס 48:33


מרכז

סט. לואיס קרדינלס 35:43
סינסינטי רדס 36:44
מילווקי ברוורס 41:40 (4.5)
יוסטון אסטרוס 42:38 (6)
שיקגו קאבס 50:29
פיטסבורג פייראטס 54:27


מערב

סן דייגו פאדרס 37:42
קולורדו רוקיז 38:41 (1)
לוס אנג'לס דודג'רס 38:41 (1)
סן פרנסיסקו ג'איינטס 39:40 (2)
אריזונה דיאמונדבקס 42:38 (4.5)

רצפים:

הניו יורק מטס עם הפסד רביעי ברציפות, כשעד לדעיכה הזו לא הפסידו יותר משניים ברציפות. ניצחון רביעי ברציפות לטורונטו, ששומרת מרחק מבוסטון ומהיאנקיז. השביעי ברציפות של דטרויט מאפשר לה לשמור על פער של 11 משחקים ממינסוטה הלוהטת. הקרדינלס עם 1 מ-9 בעשרת משחקיהם האחרונים, מה שאפשר לסינסינטי לחשוב ברצינות על אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully