וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בממלכה

30.6.2006 / 21:13

ביום ראשון ייבחרו 85,000 חברי מועדון ריאל מדריד נשיא חדש. הקבוצה ממדריד משוועת למנהיג אחראי שיצעיד אותה להישגים

לאחר הדחתה של ספרד במונדיאל על ידי צרפת, יופנו הזרקורים ביום ראשון אל עבר הסנטיאגו ברנבאו, שם ייערכו בחירות לנשיאות בקבוצה מספר אחת בעולם.

בקמפיין האינטנסיבי שנערך בחודש האחרון הפריחו חמשת המתמודדים לאוויר העולם, שמות רבים של שחקנים ומאמנים. אחרי יום ראשון יצטרך זה שייבחר לפרוע את השטרות ולקיים את ההבטחות.

בין חמשת המועמדים ניתן למצוא את חואן מיגל ויאר מיר שהצהיר כי אם ייבחר, יחתים את כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי ממנצ'סטר יונייטד. מועמד נוסף הוא הנשיא לשעבר, לורנצו סאנס, שכיהן לפני פלורנטינו פרז.

האחרון, שהתפטר במפתיע מכס הנשיאות בפברואר האחרון, לאחר 6 שנים בתפקיד ולאחר שקוסנפט 'הגלקטיקוס' נחל כישלון חרוץ, הוחלף על ידי פרננדו מרטין שכיהן בתפקיד רק חודשיים, לפני שנפלה ההחלטה על בחירות חדשות.

בניגוד לפרז שהכריז לפני בחירתו בשנת 2000, על קבוצת הכוכבים שיבנה במדריד, התנערו המועמדים מרעיונותיו של פרז והכריזו כי חייבים להחזיר עטרה ליושנה, בדמות קידום שחקני הבית והתבססות פחותה על כוכבים.

למועמד שיזכה מצפה עבודה קשה. הקבוצה אשר זכתה בתשעה גביעי אירופה לאלופות, ידעה בשנה שעברה את העונה הגרועה זה 52 שנים. מעבר לשיקום הקבוצה ולבנייתה מחדש יצטרך הנשיא הנכנס למנות מאמן בעל שיעור קומה לקבוצה. זה לאחר שלופז קארו, שהחליף את וונדרלי לושמברגו שפוטר באמצע העונה, עבר בינתיים לראסינג סנטאנדר.

בין שמות המאמנים שהוזכרו, עלה שמם של פאביו קאפלו שזכה בעבר עם הקבוצה באליפות ספרד. ארסן ונגר, מאמנה של ארסנל, ו-ויסנטה דל בוסקה החינני, איתו שיחקה ריאל כדורגל שובה עין.

רוב חברי המועדון שילכו להצביע ביום ראשון, אמרו כי הם אינם יודעים עדיין את פתקו של מי ישלשלו בקלפי.

עוד יתמודדו ארתורו בלדסאנו ,רמון קלדרון, חואן פלאסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully