וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נגד רדיו "אמצע הדרך"

רומן רוזנבלט

30.6.2006 / 13:41

דניאל יאמר והנהלת נתניה טוענים כי תוכנית הרדיו של רז זהבי מתנכלת למועדון, ומשתמשת במניפולציות כדי לפגוע בתדמיתו

מכבי נתניה קיימה היום (שישי) אימון כושר מפרך נוסף, שכלל ריצה של כ-40 דקות בשדרות שליד מכון וינגייט. נושא הכושר הגופני ימשיך להיות במרכז אימוני הקבוצה גם בשבוע הבא. הקבוצה מחפשת רופא חדש לאחר פיטוריה של מיכל גולדווירט, וד"ר מרק רוסנובסקי הינו אחד המועמדים.

הנהלת הקבוצה הוציאה הודעה חריפה כנגד שדר רדיו "אמצע הדרך", בעקבות פרסום מוטעה לדבריה לגבי מחירי המנויים של הקבוצה, מה שנתפס בקבוצה כהמשך רדיפה אישית של הבעלים החדש, שגם הוא לא נשאר חייב בדבריו. "מכבי נתניה מצרה מאוד על תוכן הדברים אותם אמר היום שדר תחנת הרדיו 'אמצע הדרך' מר רז זהבי, ועל התנהלותם של מנהלי התחנה במהלך התוכנית שנערכה היום בין השעות 13-14", נאמר בהודעה. "טענתו של מר זהבי בשידור הם שהמחירים בהם נקב המועדון לעונה הבאה 'מופקעים' כדבריו, הם משוללי כל יסוד. הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, החליט להשאיר את מחירי המנויים לעונה הבאה כפי שהיו בעונה שעברה, וזאת למרות שתקציב הקבוצה גדל ביותר מחצי. עוד נוסיף כי למרות שתקציב המועדון בעונה הבאה ביחס לקבוצות ליגת העל הוא בין ארבע הראשונים, מחירי המנויים ביחס לקבוצות ליגת העל נמצא במקום השישי. לצערנו, למרות שמנכ"ל המועדון קובי בלדב דרש ממפיקת התוכנית לעלות לשידור, הוא קיבל תשובה שלילית, ובכך נמנעה מהמועדון את זכות התגובה. רק מאוחר יותר נאמר לבלדב כי הוא יכול להגיב לדברים באמצעות הפקס. מאחר והמועדון רצה שבלדב יגיב בשידור חי ומאחר וההתרעה שקיבל המועדון להכנת התגובה היה קצר, נאלצנו להעביר את התגובה באמצעות אתרי האינטרנט. באותה הזדמנות נרצה לומר כי מאז פתח מר דניאל יאמר במשא ומתן על רכישת הקבוצה ועד לימים אלה בוחר מר זהבי להפיץ אי אמיתות על מר יאמר, אי אמיתות אשר עברו לטיפולה של המחלקה המשפטית במכבי נתניה".

דניאל יאמר היה בהיר יותר בדבריו ואמר: "לצערי הרב, מאז פתחתי במשא ומתן לרכישת הקבוצה ועד היום ישנם מספר גורמים הפוגעים בשמי, במשפחתי ובאנשיי. אחד מהם הוא רז זהבי, שמנסה לבצע כל העת מניפולציות על אוהדי הקבוצה. זהבי טען שאיחקר באינטרפול, וטען גם כי מס הכנסה בודק את חוקיות הכסף שלי, פגע בשמי ובשם משפחתי, והוא פגע גם במועדון מכבי נתניה ובאוהדיו. את מה שקרה לגבי המנויים העברנו לטיפולה של המחלקה המשפטית במועדון, על מנת להעביר קו אדום ולטפל בבעיה. מי שמנסה לפגוע במכבי נתניה, יטופל בהתאם".

מרדיו "אמצע הדרך" נמסר בתגובה: "פרשת מחירי המנויים לעונת הכדורגל הקרובה ממשיכה להעסיק את אוהדי מכבי נתניה. רז זהבי, שדר רדיו אמצע הדרך פרסם כי על אף שמשחקי הקבוצה יתקיימו גם בעונה הקרובה ב"קופסא" שרמת התנאים בה ירודה יותר, הרי שהמחיר אותו דורשת נתניה ממבוגר הינו 900 שקל למנוי, וגם מחיר זה בתוקף רק עד סוף החודש, אז צפויה עליית מחירים. לשם השוואה, קבוצות בסדר גודל דומה לנתניה, כהפועל פ"ת ו-מ.ס. אשדוד מבקשות 600 שקל למנוי מבוגר ואילו מכבי פ"ת מבקשת רק 500 שקל למנוי מבוגר. אפילו בית"ר ירושלים השואפת לאליפות, שתשחק באצטדיון טדי המפואר, גובה רק 800 שקל ביציע הצפוני בטדי, פחות ממכבי נתניה, בעוד ביציעים המערבי והמזרחי המשופרים תגבה אלף שקלים. כאמור, נתניה, מוכרת מנוי למבוגר ב-900 שקל והמחיר מוצג כ-'מחיר מוזל עד ל –31.7.06'.

"אב ובן ישלמו בנתניה 1,250 שקל ואילו בפ"ת ואשדוד רק 700 שקלים, כלומר פער של 550 שקל וזה עוד לפני עליית המחירים. אב ושני ילדים ישלמו בנתניה, במחיר מוזל, 1,700 שקל, כאשר באופן תמוה על הילד הראשון גובים תוספת של 350 שקל ואילו על הילד השני , שאמור לקבל הנחה, גובים תוספת של 450 שקל.

"ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, אמרה לרדיו אמצע הדרך כי היא מקווה שמכבי נתניה תעניק הנחה למי שידו אינה משגת. חבר המועצה הממונה על הספורט, ויקטור סרוסי, כוכב עבר בנתניה, אמר כי מחירי המנויים בנתניה צריכים להיות דומים לאלה שבפתח תקוה ובכל מקרה לא לגבות יותר מהעונה הקודמת. חבר מועצה נוסף, עופר אורנשטיין מסיעת ה"נתנייתים" אמר כי לאור העובדה שהעירייה סייעה במכירת הקבוצה ליאמר בסכום של 2.5 מיליון ש"ח, וכן מזרימה סכום שנתי קבוע לקבוצה, הוא דורש חלוקת אלף כרטיסי חינם לילדים. קובי בלדב, מנכ"ל מכבי נתניה, שהתבקש להגיב בשידור לדברים, סירב לעשות כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully