וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של ואן באסטן יוארך עד 2010

30.6.2006 / 17:04

בהולנד מרוצים מעבודתו, למרות ההדחה בשמינית הגמר. מאמן פולין יאנאש התפטר מתפקידו, ומאמן גאנה דויקוביץ' שוקל את עתידו

מאמן נבחרת הולנד מרקו ואן באסטן יקבל הצעה להארכת חוזהו, למרות ההדחה מעוררת המחלוקת של ההולנדים בשמינית גמר גביע העולם בסוף השבוע האחרון.

"ההתאחדות ההולנדית תשמח להאריך לוואן באסטן את החוזה עד 2010, כדי שנוכל להיות אלופי העולם במונדיאל של דרום אפריקה", אמר יו"ר ההתאחדות ההולנדית הנק קסלר.

החוזה של ואן באסטן, שזכה במדי האורנג' ביורו 1988, אמור להסתיים אחרי היורו של 2008 באוסטריה ושוויץ, אבל בהולנד מרוצים מעבודתו למרות ביקורות מבית ומחוץ. בשמינית הפסידה הולנד 1:0 לפורטוגל, כאשר רוד ואן ניסטלרוי לא ראה דקה אחת של דשא, שלא לדבר על שחקנים מבוגרים נוספים שכלל לא זומנו לטורניר. אחרי ההדחה הודיע פיליפ קוקו על פרישתו מהמדים הלאומיים, והשוער אדווין ואן דר סאר בן ה-35 שוקל זאת גם כן.

"נדבר עם ואן באסטן על מה שצריך לדבר", הוסיף קסלר, "אבל הוא נמצא בדרך הנכונה והנבחרת נראתה טוב מהמצופה. למדנו הרבה בגביע העולם הזה".

יאנאש מתפטר

מאמן פולין פאבל יאנאש התפטר אחרי האכזבה של נבחרתו בגביע העולם. הפסדים לאקוואדור וגרמניה סידרו לפולין סיום מהיר של הטורניר כבר אחרי שלב הבתים.

"יאנאש לא יאמן את פולין מעתה והלאה", אמר רישארד צ'ארנקי, יו"ר ההתאחדות הפולנית. התקשורת במדינה ואוהדי הנבחרת רצו את ראשו של יאנאש מאז ההדחה מהמונדיאל, וכעת מישהו אחר ינסה להוביל אותם ליורו 2008.

דויקוביץ' שוקל את דרכו בגאנה


מאמן גאנה רטומיר דויקוביץ' טרם החליט אם יחתום על חוזה חדש עם הכוכבים השחורים. הוא יסיים את עבודתו בדצמבר, אלא אם כן יחליט להמשיך אחרי ההעפלה לשמינית הגמר בגביע העולם הראשון של המדינה.

"אני עדיין לא יודע אם אשאר או לא", אמר דויקוביץ'. "אולי אמשיך ואולי לא. אשוחח עם יו"ר ההתאחדות ונראה איך ייראה העתיד".

אחד הדברים שהפריעו לדויקוביץ' היה ביקורת קשה מכלי תקשורת מסוימים בגאנה. "כמה עיתונאים היו נגדי מהיום הראשון שהגעתי לגאנה, כי הם לא רוצים מאמן זר", סיפר. "אני חייב לומר שזה היה קשה מאוד עבורי. אבל התוצאות שלי מדברות בעד עצמן, בכל הקשור ליכולותיי כמאמן".

אופציה אחת עבור דויקוביץ' היא להחליף את אילייה פטקוביץ' ולעבור לאמן את הנבחרת של מדינתו, קרואטיה. "אני אחד המועמדים אחרי ההתפטרות של פטקוביץ', ואהיה גאה לעבוד עבור המדינה שלי", אמר. "אבל כרגע אני לא פנוי, אז נצטרך לראות איך העניינים מתפתחים".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully