וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לאירופה מתחילה בהרצליה

יואב ויכסלפיש

30.6.2006 / 14:51

מכבי פ"ת רוצה להיות הקבוצה הישראלית הראשונה שתעלה מהאינטרטוטו לגביע אופ"א. אוביידה ישחק, יתר הזרים ינוחו

מכבי פ"ת תפתח מחר (שבת, 17:30) בהרצליה את הופעתיה בטורניר האינטרטוטו מול זרינצקי מוסטאר הבוסנית ותנסה לעשות היסטוריה שוב (אחרי העלייה לשלב הבתים) ולהיות הקבוצה הישראלית הראשונה שתעלה מהמפעל לגביע אופ"א. בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד, הפועל ומכבי חיפה והפועל פ"ת, שהופיעו בו מאז אומצה שיטת הנוקאאוט ב- 98', נכשלו במשימה אבל הוסיפו ללכסיקון את המשפט "האינטרטוטו זה עונש, מזל שעפנו".

השנה שונתה השיטה ומספר העולות לאופ"א (סיבוב מוקדמות שני) עלה ל-11 במקום שלוש. הבוסנים עברו בסיבוב הראשון במפגש כפול את מרסקסלוק המלטזית ונחתו הלילה בנתב"ג. היריבה מתבססת על שחקנים מקומיים עם חיזוק סרבי וקרואטי, והיא תארח את הגומלין בעוד שבוע.

עמנואל אביידה צפוי להיות הזר היחיד שישחק מחר. בקבוצה ממתינים לשובו של פטריק סופו בתחילת השבוע הבא, כפי שנקבע בסיכום איתו. המאמן גיא לוזון: "התחלנו להתאמן לא מזמן ולא הגענו עדיין לכושר מלא. ניתן הכל כדי לעבור אותם. אם הייתי חושב שהניצחון מובטח, לא הייתי מגיע בכלל למגרש". מחנה האימונים של הקבוצה יחל באוסטריה ב- 17 ביולי ועלייה לסיבוב השלישי (15/22 ביולי, מול אוסייק הקרואטית או אתניקוס הקפריסאית) תחייב היערכות מתאימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully