וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יוסף יוצא למחנה

אסף שקד

30.6.2006 / 14:05

הבלם החליט להתגמש בדרישותיו ויגיע בראשון למחנה האימונים של בית"ר בהולנד. החלוץ מגיניאה, אלחסן קייטה, מועמד לקבוצה

תומר בן יוסף, בלמה של בית"ר ירושלים, הודיע היום (שישי) רשמית כי ביום ראשון הקרוב יגיע לעיר ארנהיים בהולנד, ויצטרף למחנה האימון של הקבוצה.

בן יוסף כידוע, לא יצא למחנה האימונים עקב מחלוקת כספית אל מול ראשי בית"ר ירושלים בכל הנוגע לשדרוג חוזהו הקיים, אך השחקן טען כי הסיבה הייתה פציעה. היום חזר בן יוסף על טענה זו ואמר שאף רופא בית"ר ירושלים, ד"ר אורי פרנקל, אישר את העניין. בן יוסף שעלה לשידור ברדיו ירושלים, סיכם ואמר: "אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים ובית"ר רוצה שאני אשאר. אני מאמין שאחרי שאגיע להולנד הכל יסתדר ואני אשאר בקבוצה".

בתגובה לטענות השחקן אמר דובר בית"ר ירושלים, עודד זרגרי, כי ד"ר פרנקל איבחן את השחקן כפצוע בפציעה קלה מאוד שאמורה להגבילו לכל היותר לתקופה של יומיים, ובכל הנוגע להישארות השחקן בבית"ר, הרי שבמועדון מאוכזבים מאוד מדרך הפעולה שבחר וכי מבחינתם, לא בטוח שהשחקן ימשיך.

התפנית של בן יוסף הגיעה לאחר שבימים האחרונים שוחחו איתו אוהדים רבים והסבירו לו את החשיבות של הישארותו בקבוצה. בניגוד להלך הרוח ברחוב ולמחשבה שהאוהדים לא רוצים יותר את בן יוסף, השחקן קיבל מסרים רבים מאוהדים שהבהירו לו שהוא בורג חשוב במערכת וביקשו ממנו לשקול מחדש את ההישארות- דבר שיגרום לו לזכות להערכה רבה ביציע.

בן יוסף, שהתרגש לשמוע את הדברים, לא היה מוכן להתקפל מול הנהלת בית"ר ולאחר שיחה עם שקלאר הוחלט כי השחקן ימריא להולנד ובמקביל ימשיכו השיחות לגבי שדרוגו של השחקן, כשההערכה היא כי בן יוסף יפחית מעט מדרישתו ואילו בית"ר תעלה מעט את שכרו.

אלחסן קייטה מועמד לבית"ר

לאור העובדה שפאולו וונצ'ופה ככל הנראה לא יגיע לבית"ר ואילו ניקולאס פאבלוביץ' לא מרשים במחנה האימונים, אתמול הוסיפה הקבוצה שם של חלוץ חדש לרשימה, הפעם מדובר בחלוץ הגינאי אלחסן קייטה, שסיים את העונה החולפת כמלך השערים של הליגה השווייצרית. קייטה שיחק במדי פ.צ ציריך, כבש בה 18 שערים (ב - 29 משחקים) וזכה עימה באליפות. קייטה ידוע במהירותו הרבה ויכולת כדרור מהרמה הגבוהה ביותר. חולשתו היא בעיקר פיסיות נמוכה.

מחירו של החלוץ בן ה-23 נע סביב 2 מליון יורו וטרם נפתח מו"מ רשמי בין הצדדים, אך לאחר שבית"ר לא הצליחה לצרף את וונצ'ופה היא בהחלט תלך על האפשרות הזאת. קבוצה נוספת שמעוניינת בשחקן, היא לה מאן הצרפתית, שמתכוונת להציע לחלוץ חוזה שסכומו נע סביב ה-2.5 מיליון יורו לעונה. ההתעניינות של הקבוצה הצרפתית יכולה בסופו של דבר לטרפד את המרוץ של בית"ר אחרי השחקן. לפני הגעתו לשוויץ שיחק בקבוצה במרוקו והתאקלם מצויין וזאת משום שדתו המוסלמית השתלבה היטב במקום והקלה עליו את ההתאקלמות ובנוסף הוא זכה לשכר נאה מאוד, אך עקב הרצון להתקדם בקריירה עבר לשוויץ.

גורם בבית"ר התייחס להתעניינות בחלוץ הגינאי, כשאמר: "קייטה הוא שם אחד משמות רבים שאנו בודקים בכדי לצרף לקבוצה. כבר הפנמנו שוונצ'ופה לא יגיע וקייטה הופך לאפשרות ריאלית, אם כי גם איתו לא הולך להיות מו"מ קל ומחירו הגבוה עשוי להקשות עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully