וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין רפשה מתקרב למכבי ת"א

המאמן הקרואטי עשוי להשתחרר מקלימאמיו בולוניה, ושלח מסרים בהתאם. ליאור אליהו, שנבחר במקום ה-44 בדראפט, הצטרף לאלופה

כעת, לאחר ששרון דרוקר חתם בפניוניוס היוונית, ומדבריו של שמעון מזרחי אמש (חמישי) ניתן להסיק כי גם אופציית צביקה שרף אינה ריאלית, פונה מכבי תל אביב לאפיקים זרים. השם המוביל ברשימה, שעשוי לחתום במכבי כבר במהלך השבוע הבא, הוא יסמין רפשה הקרואטי. לפני יומיים דיווחנו על פניה של מכבי לרפשה, מאמנה של קלימאמיו בולוניה בחמש השנים האחרונות. לוואלה! ספורט נודע כי אמש שלח רפשה מסר לראשי מכבי, שעיקרו: אני מנסה להשתחרר מהחוזה בבולוניה, תנו לי ארבעה-חמישה ימים כדי שאוכל להסדיר את ענייניי.

הקרואטי חתום בקלימאמיו לשנתיים נוספות, אבל בעונה הבאה צפויה הקבוצה להפחית בתקציב בצורה ניכרת, עקב בעיות כלכליות. ומכיוון שכך, בשבוע שעבר נועד רפשה עם נשיא הקבוצה ג'ורג'יו סראניולי, וביקש ממנו להתיר את חוזהו. סראניולי טרם השיב. הבעיה מבחינתו של סראניולי היא שרפשה חתום על חוזה כבד במיוחד, כ-550,000 דולר על פי הערכות, וכלל לא בטוח שבולוניה תוכל לעמוד בו. לכן סראניולי עשוי להעדיף לשחררו למכבי בחינם, או לכל היותר תמורת סכום סמלי, כדי להימנע ממצב בו מכבי מסרבת לשלם סכום גבוה, ורפשה, על חוזהו הגדול, יישאר בבולוניה.

רפשה נמצא כעת בקרואטיה, והעביר את העניין לטיפול סוכנו. מכבי, מנגד, עשויה לשלוח בימים הקרובים נציג מטעמה לאיטליה, כדי שיסדיר במהירות את שחררו של המאמן. משם תהיה דרכו של רפשה ליד אליהו, במיוחד על רקע האופציות המעטות והלא אטרקטיביות האחרות שעומדות בפני מכבי, קצרה מתמיד.

אליהו צהוב

יממה אחרי שנבחר במקום ה-44 בדראפט של ה-NBA על ידי יוסטון רוקטס, הודיעה מכבי תל אביב באופן רשמי על החתמתו של ליאור אליהו בקבוצה. ההודעה הרשמית התעכבה, ככל הנראה, בשל מועמדותו של אליהו לדראפט ה-NBA, אך בוואלה! ספורט פירסמנו כבר לפני עשרה ימים על הסיכום בין הצדדים, למרות ההכחשות.

"מכבי זה המועדון הכי גדול באירופה, ואני מקווה לשחק ולהוכיח את עצמי", אמר אליהו לוואלה! ספורט. "אני יודע שהמקום שלי לא מובטח, אבל אני מוכן להילחם עליו. אני ספורטאי ותמיד ארצה לשחק. ה-NBA הוא יותר ממכבי, אז כדי שאוכל להגיע לשם אני צריך לנסות להשתלב קודם במכבי".

אליהו (20, 2.05 מ') גדל בעירוני ר"ג ושיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל גליל עליון. בעונה החולפת העמיד אליהו ממוצעים של 15.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים, וביסס את מעמדו כאחד משחקני הפנים הבולטים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully