וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולריך ובאסו מחוץ לטור דה פראנס

30.6.2006 / 10:59

שני הפייבוריטים העיקריים לזכייה בתואר השנה חשודים במעורבות בפרשיית סמים בספרד והושעו על ידי המארגנים, יום לפני הפתיחה

24 שעות לפני יריית הפתיחה של הטור דה פראנס בשטרסבורג שבצרפת והמארגנים בתדהמה. שני הפייבוריטים לניצחון בטור, יאן אולריך ואיבן באסו, הושעו ברגע האחרון בגלל חשד למעורבות בפרשיית סמים בספרד ב-1997.

אולריך, יחד עם בן קבוצתו הספרדי אוסקר סביליה ומנהלו הספורטיבי רודי פבנאג', חשודים במעורבות בפרשיית סמים שהתקיימה לפני 9 שנים בספרד, ושממצאי החקירה שלה עלו היום (שישי). התאחדות האופניים הבינלאומית העבירה את הממצאים לראשי קבוצת טי מובייל, שהחליטו להשעות את השלושה.

הדובר של קבוצת טי מובייל לוק אלסנגה אמר הבוקר: "המסמכים שהועברו אלינו על ידי החוקרים הספרדים העלו ממצאים מדאיגים באשר למעורבותם של אולריך וסביליה בפרשה, מה שמעמיד את ההצהרות שלהם בנושא בספק".

כמה שעות לאחר מכן, הודיעו מארגני הטור על השעייתם של איבן באסו האיטלקי ופרנסיסקו מאנסבו הספרדי, מאותן סיבות. מנהל הטור דה פראנס כריסטיאן פרודום אמר היום בצהריים: "הסמים הם האוייב הגדול שלנו, לא הרכיבה על האופניים".

יש לציין כי איבן באסו הוזהר כבר אתמול (חמישי) על ידי מנהל קבוצת CSC, ביורן ריס, ששמו יעלה בממצאים של החוקרים הספרדים. הרוכב האיטלקי אמר אז: "אני ממש רגוע ומחכה שמישהו יביא ראיות נגדי". בסופו של דבר הראיות הגיעו וריס הודיע היום בצהריים לבאסו, הפייבוריט מספר 1 לניצחון בטור, על חזרתו הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully